//

Aansluiten op windows XP --> crash!

Aansluiten op windows XP --> crash! discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb de Iphone 8GB nu zo'n twee maanden. Ging helemaal goed het cracken met iPlus en omzetten naar NL. Daarna gesynchroniseerd met iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-05-08, 19:51
hansthart's schermafbeelding
hansthart hansthart is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Unhappy Aansluiten op windows XP --> crash!

Hi,

Ik heb de Iphone 8GB nu zo'n twee maanden. Ging helemaal goed het cracken met iPlus en omzetten naar NL. Daarna gesynchroniseerd met iTunes en Outlook, dus ik was helemaal in mijn nopjes.

Maar nu ineens lukt het niet meer. Zodra ik de Iphone nu op de pc USB aansluit, zie ik ineens dat hij de Digitale Cam wil installeren en blijft daar even in hangen. 10 Sec later crash windows en zie je het bekende blauwe Bios beeldscherm. Opnieuw opstarten en weer proberen en ja hoor, weer een crash.
Daarna eens in de veilige modus geprobeerd, ging meteen goed, installeert de Iphone als nieuwe hardware weer, maar kan in de veilige modus helaas iTunes niet gebruiken. Hopend dat de installatie nu weer opnieuw gelukt is van de hardware, probeer ik Windows weer gewoon en sluit de iPhone aan, wat dacht je, crash!

Ik weet niet meer wat ik moet doen en ben een beetje wanhopig aan 't worden. Op de iPhone heb ik vele nieuwe tel.nrs. en afspraken bewaard die nu niet in mijn Outlook opgeslagen staan en op de pc heb ik in Outlook mijn werkschema bewaard voor de komende weken, maar dat kan ik weer niet in mijn iPhone krijgen nu.

Wie weet wat ik hier aan kan doen?

Greetz,

Hans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-08, 14:26
DynamicDennis's schermafbeelding
DynamicDennis DynamicDennis is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 164
Standaard

wat is de stopcode als je je het blauwe scherm te zien krijgt?
  #3  
Oud 04-05-08, 21:40
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Soms helpt het de Webcam software te uninstallen als die geinstalleerd zijn. Hier een ander draadje met een vergelijkbaar probleem.
  #4  
Oud 04-05-08, 22:00
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

itunes en Quicktime verwijderen van pc en opnieuw installeren.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #5  
Oud 05-05-08, 09:28
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

De oplossing bij mijn zus was: Alleen itunes opnieuw installeren en deed het perfect.
Wat ook werkte bij een maat: Even fabrieksinstellingen van je iPhone terugzetten en weer connecten. Werkt ook prima
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #6  
Oud 08-05-09, 20:16
Mart-in Mart-in is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Alphen a/d Rijn
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar Mart-in
Standaard

De crash wordt veroorzaakt doordat er foto's in de filmrol staan. De computer herkent 'm als digitale camera, maar als je een webcam hebt is er meestal een probleem met de driver.

Mijn oplossing: Eerst foto's overzetten van iPhone naar PC via SSH. Heb inmiddels de map gevonden waar de foto's in staan. Daarna de foto's van de filmrol verwijderen en je kunt zonder problemen synchroniseren!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start opnieuw op bij aansluiten op computer ( windows ) susyQ81 Archief 2 08-01-10 19:58
crash pc ( windows) bij aansluiting gloednieuwe iphone susyQ81 iPhone algemeen 3 08-01-10 19:43
Windows: Windows crash Conspectus Desktop-applicaties 12 17-07-09 16:45
crash van comp bij aansluiten iphone ovoda iPhone algemeen 15 24-11-08 23:35
Foto: computer crash bij aansluiten iphone gangster Muziek, foto & video 0 21-06-08 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.