//

iCloud configuratie tool voor windows gewijzigd

iCloud configuratie tool voor windows gewijzigd discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik was bij mijn vader, daar zag ik dat de pc iTunes enz. wilde updaten. Gezien hij dat zelf nooit durft (is 72 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-12, 20:30
ptje ptje is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard iCloud configuratie tool voor windows gewijzigd

Hallo Allemaal,

Ik was bij mijn vader, daar zag ik dat de pc iTunes enz. wilde updaten. Gezien hij dat zelf nooit durft (is 72 jaar) heb ik dat even gedaan voor hem. Na het opnieuw opstarten van de pc, kwam hij met het iCloud configuratie scherm.

Na zit gesloten te hebben, begon hij dingen van de agenda te uploaden. Ik denk dat is vreemd. Nu blijkt dat je in iCloud, geen onderscheid meer kunt maken tussen contactpersonen en agenda.

Je synchroniseert nu alles of niets. Ik ben daar niet zo blij mee, want mijn vader gebruikt de gmail agenda en synchroniseert deze met outlook en zijn telefoon.

Nu heeft de configuratie tool in microsoft outlook, 2 agenda's bijgemaakt, naast de standaard agenda. Hoe kom ik nu van die 2 agenda's af. Ik wil gewoon de gmail agenda met de standaard agenda van outlook blijven synchroniseren.

Iemand goeie ideeën ?

Groeten,
Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste Backup tool voor op pc (Windows) colin_kuijntjes Desktop-applicaties 4 20-08-08 16:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.