iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Windows: files overzetten via windows verkenner (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/12892-files-overzetten-via-windows-verkenner.html)

nineyard 14-05-08 12:42

files overzetten via windows verkenner
 
Hey everyone,

Ik gebruik nu ibrickr om bestanden over te zetten naar mn iphone, pdf's of foto's bijvoorbeeld. Maar iedere keer als ik een pdf of worddoc op mn computer wijzig, moet ik om m ook te updaten op de iphone helemaal via ibrickr alles regelen. Werkt prima hoor, maar het is een heel proces. Is er een mogelijkheid om in windows gewoon bestanden naar de iphone te slepen, alsof het als het ware een externe harde schijf is?

thanks!

msunique 14-05-08 12:48

als je Wi-Fi verbinding thuis hebt, kan je het beste via SSH sturen...
installeer WinSCP en vul je ip van je iPhone in, dan log je in al ''root'' met het password: alpine

colliehome 14-05-08 12:50

Of via Dropcopy doen....en met MobilFinder

nineyard 14-05-08 13:07

mmh ik heb nu iphonebrowser 1.1.4 geinstalleerd, en dat werkt redelijk goed.. tis net IE Verkenner.. maar dan niet in IE :P

iphonebrowser - Google Code

daar is ie te neerladen..

thanks voor jullie input!:)

j078 11-06-08 21:48

@ Nineyard,
ik heb nu ook iphone browser geinstalleerd. Hoe kan ik hier pdf-jes naar mn iphone kopieëren? Heb geen ervaring met dit programma.
En met welk programma kan je ze uiteindelijk bekijken?
Alvast bedankt voor je moeite...;)

Groetjes Joost

King1987 11-06-08 21:55

het programma werkt indd goed, heb alleen geeeeeeeen idee waar ik mn mp3 kan vinde met dit programma, dat is eigenlijk het belangrijkste wak er mee wil, vind itunes makkelijk hoor, tis alleen altijd zo un gekloot, ben meer van het knippe en plakke ;)

croiman 11-06-08 23:01

iphone pc-suite, iphoneBrowser, winscp, iDump, iphoneExplorer, fileServer en nog meer om op je iphone te komen.

Er zitten er zeer handige tssn (die opgenoemd zijn) die werken met slepen en droppen.

j078 11-06-08 23:12

@ croiman,

om de pdf-jes te kunnen lezen. Waar moet ik dan naartoe slepen met iphoneBrowser?
onder welke map plaats ik ze????
Grazië

King1987 11-06-08 23:15

dat wist k hoor croiman, bedoelde al1 in itunes lukt dat niet! :) (btw, waar vind ik met iphonebrowser mn muziek?? ;) )

croiman 12-06-08 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door j078 (Bericht 126209)
@ croiman,

om de pdf-jes te kunnen lezen. Waar moet ik dan naartoe slepen met iphoneBrowser?
onder welke map plaats ik ze????
Grazië

als je pdf viewer opstart zegt hij dat waar ze heen moeten, normaal ergens in var/Mobile/Library/ en dan ergens kijken waar de map "pdf" staat.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 126210)
dat wist k hoor croiman, bedoelde al1 in itunes lukt dat niet! :) (btw, waar vind ik met iphonebrowser mn muziek?? ;) )

var/Mobile/Media/ daar sta je muziek, ma je ga er nie veel mee zijn (itunes muziek)
var/Ringtones/ staan je beltonen in. (in M4r formaat)

j078 16-06-08 14:17

@ croiman,

Super, ik gebruik sinds kort ook iRinger op jouw aanraden in een ander forum. Alleen pdf blijft moeilijk.
Heb viewer verwijderd en opnieuw geinstalleerd om erachter te komen waar ik mn pdf-jes moest plaatsen.
Var/Root/Media/Pdf. Die laatste 2 mappen heb ik zelf moeten maken met Iphonebrowser. Alleen wanneer ik nu mn pdf versleep naar deze map zie ik ze niet terug in mn Iphone. Kan jij me misschien vertellen wat ik fout doe?
Moet ik nog een actie uitvoeren?
Thnx voor je hulp tot dusver :D
Ciao, j078

croiman 16-06-08 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door j078 (Bericht 127867)
@ croiman,

Super, ik gebruik sinds kort ook iRinger op jouw aanraden in een ander forum. Alleen pdf blijft moeilijk.
Heb viewer verwijderd en opnieuw geinstalleerd om erachter te komen waar ik mn pdf-jes moest plaatsen.
Var/Root/Media/Pdf. Die laatste 2 mappen heb ik zelf moeten maken met Iphonebrowser. Alleen wanneer ik nu mn pdf versleep naar deze map zie ik ze niet terug in mn Iphone. Kan jij me misschien vertellen wat ik fout doe?
Moet ik nog een actie uitvoeren?
Thnx voor je hulp tot dusver :D
Ciao, j078

Normaal als je pdf viewer of pdf reader installeerd zegt hij in welke map je deze moet plaatsen, dus kijk er eens naar welke roete hij aangeeft en maak deze aan, of kijk of deze roete (maps) al in je iphone juist staan. Het moet juist die directory zijn of hij vind ze niet.

j078 17-06-08 00:22

@ croiman,
SUCCES!!:D Het is gelukt, thnx voor je hulp!!!!!
Ciao, J078

croiman 17-06-08 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door j078 (Bericht 128082)
@ croiman,
SUCCES!!:D Het is gelukt, thnx voor je hulp!!!!!
Ciao, J078

geen probleem hoor, veel plezier ermee.

cihank 26-05-11 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 126585)



var/Mobile/Media/ daar sta je muziek, ma je ga er nie veel mee zijn (itunes muziek)
var/Ringtones/ staan je beltonen in. (in M4r formaat)

Onder map kom ik my music tegen daar heb ik mp3 bestand ingezet. Daarna ipod geopend maar kan ze niet terugvinden op iphone bij ipod. Moet ik andere programma hebben! Hoe kan ik met ipod dan afspelen
Of moet ik naar itunes control en daar music map nemen? Daar staan veel folders zoals f00 f01 etc welk folder moet ik dan hebben?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.