//

Agenda loopt vast op iMac

Agenda loopt vast op iMac discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Agenda loopt vast op iMac. Bij opstarten krijg ik agenda-icoontje met datum van 17 juli (halfjaar geleden) en de melding ' Agenda's naar serveraccount'. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-12, 18:58
Tpl01 Tpl01 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard Agenda loopt vast op iMac

Agenda loopt vast op iMac. Bij opstarten krijg ik agenda-icoontje met datum van 17 juli (halfjaar geleden) en de melding ' Agenda's naar serveraccount'. De bewegende balk daaronder blijft in beweging.
Ik kan verder niets in de menuopties van de agenda. Op Ipad is er niets aan de hand.
In systeemvoorkeuren onder Icloudeen continu de melding dat hij aan het ' instellen' is. Systeemvoorkeuren loopt vast als ik bij Icloud uit wil loggen (om daarna opnieuw in te willen loggen, maar dat lukt dus niet). Help, dus........
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-12, 19:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tpl01 Bekijk bericht
Help, dus........
Heel graag Maar het mag helaas niet omdat dit een OS X probleem is. OS X ondersteuning wordt op dit forum niet getolereerd.

Stel die vraag op een goed Mac-forum zoals Welkom bij MacFreak - Alles over Apple, Mac, OS X, iOS, iPhone, iPad en meer...
  #3  
Oud 31-12-12, 19:34
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dit forum is inderdaad alleen bedoeld voor iOS apparaten.

AUB de tip van Timosha opvolgen. Succes!

// Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Loopt vast delasquevas Jailbreak 3 03-01-12 13:13
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 14:33
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? BfromB iTunes 8 26-07-09 10:21
agenda loopt vast 2.1 Iphone 3g 16gb nicosomers iPhone algemeen 7 17-09-08 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:14.