//

Sluimerstand doet het niet.

Sluimerstand doet het niet. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo lezer ! Sorry als ik niet helemaal goed zit, maar ik heb een probleem met mijn Macbook PRO (het is een late 2011 model, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-03-13, 14:29
ArneMaes ArneMaes is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 135
Standaard Sluimerstand doet het niet.

Hallo lezer !

Sorry als ik niet helemaal goed zit, maar ik heb een probleem met mijn Macbook PRO (het is een late 2011 model, volgens Apple van december, maar ik heb hem op 22 / 02 / 2012 aangeschaft...) 13,3 "

Wanneer hij op netstroom zit, (aan het opladen dus) en ik klap hem dicht wilt hij maar niet in de sluimerstand! >
Op batterij doet hij het wel..

Ik hoor de ventilator nog blazen en het lichtje vanonder blijft branden, met de batterij gaat hij dus wel in sluimerstand.

Ooit is was hij aan het opladen 's nachts en de volgende ochtend was hij gloeiend heet!

Nee, er zijn geen externe schermen op aangesloten.

Als ik de MB openklap komt er wel terug mijn naam in zo dat ik weer moet inloggen, ookal heb ik geen wachtwoord...

Als ik een ander account op mijn laptop gebruikt gaat hij wel in sluimerstand. En als ik hem dan opendoen vraagt hij niet meer om een wachtwoord. Maar dat ander account heb ik in Mountain Lion zelf aangemaakt, hetgeen waar ik nu last mee heb heb ik met Lion aangemaakt.

Iemand ideetjes?


Alvast bedankt voor het lezen!


Mvg, Arne.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-13, 14:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArneMaes Bekijk bericht
Iemand ideetjes?
Stel die vraag op een goed Mac forum zoals Welkom bij MacFreak - Alles over Apple, Mac, OS X, iOS, iPhone, iPad en meer...

Als ik hier op jouw vraag antwoord wordt het topic onverbiddelijk gesloten. Succes gewenst
  #3  
Oud 22-03-13, 18:03
ArneMaes ArneMaes is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 135
Standaard

Bedankt, Timosha! Zal ik zeker doen!
  #4  
Oud 22-03-13, 18:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArneMaes Bekijk bericht
Bedankt, Timosha! Zal ik zeker doen!
Zonder dank Als ik het bericht op het andere forum lees zal ik er zeker op antwoorden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Deel van het iphone scherm doet het niet?! jessemesse iPhone algemeen 3 05-12-12 15:10
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! Jeroen iPhone algemeen 18 20-09-12 21:27
iPhone waarvan het scherm het niet doet... nickpap iPhone algemeen 5 04-01-10 08:46
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? Broodplank iPhone algemeen 27 18-10-09 21:58
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.