//

Imac 2008 vragen

Imac 2008 vragen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik ben komende maandag in het bezit van een iMac uit 2008. Voor een héle lage prijs ( niet de absurde gemiddelde 650 euro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-13, 23:01
Vlaggenroof Vlaggenroof is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Smile Imac 2008 vragen

Hallo. Ik ben komende maandag in het bezit van een iMac uit 2008. Voor een héle lage prijs ( niet de absurde gemiddelde 650 euro waar ze op marktplaats voor bieden) Deze heb ik nog niet in het echt gezien, maar waarvan ik hem koop heb ik altijd positieve ervaringen mee gehad, dus ik vertrouw het zooitje wel. ( hij is bij hem gekomen voor een reparatie wat enkel herstellen van het systeem was, verder heeft hij er een 1 TB schijf in gezet.)

Maar nu een paar vragen.

1. Hij komt uit 2008. hebben mensen die een iMac hebben uit 2008 nu problemen met dat ding in verband met ouderdom? Hij word leeg aangeleverd op Leopard.

2. Moet ik er meer RAM in zetten/ laten zetten? Ik wil hem wel namelijk het liefst upgraden naar Mavericks als deze beschikbaar is, maar ik las verschillende verhalen dat het het huidige RAM hij er niet beter van gaat worden. Is dit aan te raden en is dit goedkoop?

3. Hoe zit het met assecoires. De magic mouse, een nieuwere toetsebord. Werken deze op deze versie van de iMac?

Alvast bedankt voor het lezen. Dit is tevens mijn eerste post op het forum. Mocht deze verkeerd staan, spijt me dat. Ik kon nergens een knop vinden voor dit onderwerp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-13, 23:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Download (gratis) Mactracker in de App Store dan kan je alle gegevens en mogelijkheden van die iMac nagaan:

https://itunes.apple.com/nl/app/mact...1597?l=en&mt=8
  #3  
Oud 05-07-13, 23:28
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Aangezien we hier niet een iMac forum zijn gaat deze topic voor nu op slot.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Imac vragen Bhola Chat en geruchten 1 26-06-10 10:09
[Band] EK 2008 doublejb Jailbreak apps en thema's 11 10-06-08 22:59
[EK 2008] Livescores firestarter Jailbreak apps en thema's 13 10-06-08 22:22
Keynote 2008 sossienl Archief 44 15-01-08 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.