iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Mac OS X: Leopard (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/1459-leopard.html)

Maikel 26-10-07 12:59

Leopard
 
Zojuist op de deurmat gevallen... Leopard ;-)


Zouden er problemen zijn met de iPhone bij installeren van dit nieuwe besturingssysteem?

Tjakka 26-10-07 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel (Bericht 10118)
Zojuist op de deurmat gevallen... Leopard ;-)


Zouden er problemen zijn met de iPhone bij installeren van dit nieuwe besturingssysteem?

Nee ...werkt ! ben alleen vergeten om mijn itunes te backuppe...damnn

enig idee hoe ik nu de info/data van mijn iphone terug op mn Mac krijg?

cool stuff Leopard!

jermain 26-10-07 15:47

Hoe Kunnen Jullie Leopard al hebben als ie pas over 2 uur en 12 Min Tekoop is in America ?

iCulture 26-10-07 15:49

Voor wie het leuk vindt: Gonny (de ene helft van iphoneclub.nl) is om 16:30 op het NOS Radio 1 Journaal om te praten over Leopard.

Tjakka 26-10-07 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jermain (Bericht 10179)
Hoe Kunnen Jullie Leopard al hebben als ie pas over 2 uur en 12 Min Tekoop is in America ?

Apple vindt mij lief ...!!:)

vanochtend ontvangen, reeds 2 maanden geleden besteld!:D

n@gel 26-10-07 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jermain (Bericht 10179)
Hoe Kunnen Jullie Leopard al hebben als ie pas over 2 uur en 12 Min Tekoop is in America ?


Verkooptijd gold wereldwijd, dus in Australie en Japan hebben ze Leopard al wat langer. Lang leve het tijdsverschil.:rolleyes:

jermain 26-10-07 16:31

zie net dat bij apple.com/nl dat daar dus nog 1 uur en 30 min maar als je hem dus in Nederland Koopt dan is hij Nederlands vertaalt of tog ENgels ?

pietpiet50 26-10-07 21:01

[Citaat]
Daarnaast is het systeem nog niet bepaald bugvrij. Zo blijkt synchronisatie met iPhones nog niet te werken
[Einde Citaat]

Bron: Tweakers.net


Ben benieuwd of dit bij iedereen zo is. Moet eerst nog even deze nieuwe versie op mijn MAC installeren, ga dan eens kijken. Kan altijd nog terug naar Windows, dus het is geen ramp mocht het niet perfect werken.

diotav 26-10-07 22:10

Dat is een misquote .. ze bedoelen daarmee dat Notes nog niet syncen met Leopard. Dit was namelijk wel het gerucht! ;)

edzady 26-10-07 22:23

Ben benieuwd wat de aandelen van Apple gaan doen na de lancering van Leopard ;-)
Denk dat ze nog meer stijgen............Apple is hot

Tjakka 26-10-07 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edzady (Bericht 10299)
Ben benieuwd wat de aandelen van Apple gaan doen na de lancering van Leopard ;-)
Denk dat ze nog meer stijgen............Apple is hot

kzou zeggen..... check stocks in main menu van je I-Phone

KleineAap 27-10-07 12:32

Leopard werkt prima samen met je iPhone... Zou vreemd zijn als het niet zo was... Het enige waar je over het algemeen bij op hoeft te passen is het updaten van de firmware van je iPhone, iTunes en MacOsX kunnen niet veel kwaad.

Er werd ook gevraagd of je je iTunes kan restoren vanaf iPhone, voor zover ik weet kan dat op dit moment niet. Voor de normale iPod bestaan wel programma's om muziek te kopieren van iPod naar PC, maar voor iPhone zover ik weet niet (of iemand moet een linkje hebben ;))

Nog een ding over Leopard dan: de DVD is wereldwijd hetzelfde, je kan tijdens installeren de taal kiezen (Nederlands / Engels en nog veel meer)... Misschien handig voor mensen die hem in een ander land willen kopen of, al mag het niet, downloaden :)

david007 27-10-07 15:07

eey werkt leopard ook op een normaale pc??

KleineAap 27-10-07 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door david007 (Bericht 10424)
eey werkt leopard ook op een normaale pc??

De huidige versie die overal op internet staat niet... Dan zul je moeten wachten tot er een gepatchte versie komt maar ook daar zitten een hoop haken en ogen aan... Als je meer hierover wil weten, OSx86 Project | InsanelyMac is waar je zijn moet :)

Peetjo 16-02-08 12:36

Wie kan me helpen. Ik heb net Leopard geïnstaleerd op mijn Mac en nu ziet iTunes mijn iPhone niet meer. Mijn iPod ziet hij wel. Ik heb fw 1.1.1 (bl 3.9) op mijn iPhone. Herkend iemand dit probleem? Ik heb hier echt het forum doorgespit maar kon niks vinden wat mij zou kunnen helpen. (Mac G5 Quad)
Bij voorbaat dank!

Freek 16-02-08 12:50

Ik denk dat met het installeren van Leopard het mobiledevice.dll beschadigd is geraakt. Los dit op door iTunes even er af te halen en daarna opnieuw te installeren.

Tjakka 16-02-08 12:52

ga es naar itunes preferences/voorkeuren....dan op de tab helemaal rechts syncen...staan daar nog iphones ? zo ja deleten opnieuw opstarten van itunes en je foon...hope this helps

Peetjo 16-02-08 13:10

Freek, held van me :-), het is gelukt. Ik heb gedaan wat je schreef en "voila"... het probleem is opgelost. Super bedankt voor je snelle reaktie.
En Tjakka ook bedank voor je snelle reaktie. Jullie hebben weer iemand blij gemaakt!
Super bedankt!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:47.