iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Diskaid iphonebrowser voor mac/windows (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/14792-diskaid-iphonebrowser-voor-mac-windows.html)

Michael 18-06-08 22:30

Diskaid iphonebrowser voor mac/windows
 
2 Bijlage(n)
Diskaid is een iphonebrowser voor mac/windows. Je kan je iphone zo als harde schijf gebruiken en makkelijk bestanden erop en eraf halen zonder Wi-Fi en ssh
Hier te downloaden DiskAid - Transfer Files betwen your Computer and your iPhone or iPod Touch. Disk Mode for your iPhone and iPod Touch. O ja en het is freeware.
Zie ook plaatjes

meesmutsaerts 26-06-08 02:29

source toevoegen via diskaid
 
Ik ben iemand met het 'hettoetsenbordwerktnietmeer' probleem:o, maar wil het graag oplossen. Ik las dat je dit met de superprefs van croiman kon doen, maar die is te downloaden via installer. Alleen, kan ik de source niet toevoegen. Weet iemand hoe ik sources kan toevoegen via diskaid, daar zou je me namelijk enorm mee helpen!
bedankt

iMario 26-06-08 02:38

ik kan je ook de originele toetsenbord bestanden geven zodat je die er inzet.
wat is het probleem precies met je toetsenbord?

meesmutsaerts 26-06-08 11:46

dat is goed, maar moet ik dan de andere toetsenbordbestanden verwijderen.?
Het probleem is dat ik zowel bij sms, safari, installer, youtube enz. m'n toetsenbord niet kan gebruiken want de op-een-na-onderste rij (zxcvbnm, en backspace) kan ik niet aantikken. Dan pakt 'ie automatisch wat erboven, of wat eronder staat. Bij ipod kan ik de < // > (vorige, pauze en Volgende) ook niet aantikken. en tot slot kan ik ook geen nieuwe contacten toevoegen, als deze een 7, 8, 9 in hun telefoonnr. hebben.
Het gaat dus om een stukje touchscreen, dat niet reageert in bepaalde applicaties. in safari kan ik namelijk wel gewoon dingen aanklikken op die plek.

tnx

iMario 26-06-08 13:21

originele toetsenbord
 
2 Bijlage(n)
uitpakken en zetten in: /System/Library/Frameworks/UIKit.framework
ik hoop trouwens niet voor je dat je een hardware probleem hebt;)

meesmutsaerts 26-06-08 15:22

dat heb ik gedaan, maar moet ik dan iets verwijderen want ik heb nog steeds hetzelfde probleem..

iMario 26-06-08 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meesmutsaerts (Bericht 131673)
dat heb ik gedaan, maar moet ik dan iets verwijderen want ik heb nog steeds hetzelfde probleem..

je hoeft niks te verwijderen je moet ze gewoon overschrijven.

meesmutsaerts 26-06-08 19:54

ik heb het gedaan, maar het werkt nogsteeds niet..!

kutzooi.

iMario 26-06-08 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meesmutsaerts (Bericht 131741)
ik heb het gedaan, maar het werkt nogsteeds niet..!

kutzooi.

ook alles een restore geprobeerd ?

meesmutsaerts 26-06-08 20:07

ja
maar nu heb ik ook geen internet meer omdat ik het wachtwoord van ons Wi-Fi netwerk niet kan invoeren..

en dus ook geen contacten enz.

jeremy14 26-06-08 20:26

'heb je zze wel van tevoren uitgepakt met winrar of niet??
vriend van me had dit probleem ook, oplossing:

leeg laten lopen, dan nachtje vriezer... en voilá hij doet het weer

meesmutsaerts 26-06-08 20:41

ja, eerst niet, maar vervolgens heb ik ze uitgepakt en ze vervangen
vriezer?

slodo 26-06-08 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meesmutsaerts (Bericht 131764)
ja, eerst niet, maar vervolgens heb ik ze uitgepakt en ze vervangen
vriezer?

hier staat het uitgelegd met de vriezer
https://forum.iculture.nl/f14/i...ei-2008-a.html
succes

meesmutsaerts 26-06-08 21:00

tnx, maar deed hij daarna ook een restore, of vroor hij ;m alleen in?

slodo 26-06-08 21:03

Citaat:

Voor al diegenen die de foutmelding error 1011 krijgen in iTunes na een restore. Dit is wellicht een oplossing.

In tegenstelling van mijn eerdere gids is dit tot nu toe de beste oplossing voor het 1011 probleem.
Het is niet je comboard wat kapot is maar de bootloader is kapot. Ik kwam er achter door de sdk van apple waar ik probeerde de fw te herstellen. Aan het einde van het proces, waar de baseband wordt geupdate, kreeg ik de error bootloader is to old, update the bootloader to a newer version 18 or higher.
Nou da's lekker kan je niks meer met je iphone, geen Wi-Fi, imei etc. De baseband erasen helpt dan niet want de bootloader is rot dus zal er niets naar de iphone geschreven worden. Ook de booloader flashen werkt niet want de oude bootloader wordt niet herkend.

Dit heb ik gedaan:
De iphone in de vriezer gedaan voor zo'n 24 uur. Zo gaat de batterij volledig leeg. Je kan je iphone in een zak doen en gerust in de vriezer leggen. Eenmaal uit de vriezer, de iPhone nog een dag of vier laten liggen zodat de batterij zeker leeg is. Zet hem af en toe aan zodat de batterij volledig leeg is.
Na een dag of vier ben ik de iPhone gaan herstellen met de laatste 2.0 versie (zoek even op een piraten baai). Ik kreeg na het herstel nog steeds de foutmelding 1011. Daarna heb ik de iphone in dfu gezet en heb de iPhone hersteld met 111. Na het herstel kreeg ik niet meer de foutmelding 1011 maar 1015. Die heb ik eruit gekickt met ziphone (voor de rest ziphone links laten liggen want de meeste mensen die ziphone hebben gebruikt kregen het 1011 probleem, niet eens direct maar soms pas een maand later). Nadat hij uit de recovery was gekicked had ik op de iPhone weer een imei en maakte weer geluid. Daarna gerestored naar 114 en gepowned. iPhone werkt weer en alles kan er mee gedaan worden.

Hierna werkt de iPhone weer gewoon en kan weer bellen Wi-Fi is terug etc.

Succes ermee. Ik hoop dat het werkt.
dus zoals je ziet restorde hij hem ook:)

jeremy14 27-06-08 09:01

Voor al diegenen die de foutmelding error 1011 krijgen in iTunes na een restore. Dit is wellicht een oplossing.

In tegenstelling van mijn eerdere gids is dit tot nu toe de beste oplossing voor het 1011 probleem.
Het is niet je comboard wat kapot is maar de bootloader is kapot. Ik kwam er achter door de sdk van apple waar ik probeerde de fw te herstellen. Aan het einde van het proces, waar de baseband wordt geupdate, kreeg ik de error bootloader is to old, update the bootloader to a newer version 18 or higher.
Nou da's lekker kan je niks meer met je iphone, geen Wi-Fi, imei etc. De baseband erasen helpt dan niet want de bootloader is rot dus zal er niets naar de iphone geschreven worden. Ook de booloader flashen werkt niet want de oude bootloader wordt niet herkend.

Dit heb ik gedaan:
De iphone in de vriezer gedaan voor zo'n 24 uur. Zo gaat de batterij volledig leeg. Je kan je iphone in een zak doen en gerust in de vriezer leggen. Eenmaal uit de vriezer, de iPhone nog een dag of vier laten liggen zodat de batterij zeker leeg is. Zet hem af en toe aan zodat de batterij volledig leeg is.
Na een dag of vier ben ik de iPhone gaan herstellen met de laatste 2.0 versie (zoek even op een piraten baai). Ik kreeg na het herstel nog steeds de foutmelding 1011. Daarna heb ik de iphone in dfu gezet en heb de iPhone hersteld met 111. Na het herstel kreeg ik niet meer de foutmelding 1011 maar 1015. Die heb ik eruit gekickt met ziphone (voor de rest ziphone links laten liggen want de meeste mensen die ziphone hebben gebruikt kregen het 1011 probleem, niet eens direct maar soms pas een maand later). Nadat hij uit de recovery was gekicked had ik op de iPhone weer een imei en maakte weer geluid. Daarna gerestored naar 114 en gepowned. iPhone werkt weer en alles kan er mee gedaan worden.

Hierna werkt de iPhone weer gewoon en kan weer bellen Wi-Fi is terug etc.

Succes ermee. Ik hoop dat het werkt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 131774)
dus zoals je ziet restorde hij hem ook:)

dat stukje naar de 2.0 kan je wel overslaan;) dat is alleen nodig als je bootloader kapot is;)

jeremy14 27-06-08 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meesmutsaerts (Bericht 131764)
ja, eerst niet, maar vervolgens heb ik ze uitgepakt en ze vervangen
vriezer?


nee wat ik bedoel is gewoon helemaal leeg laten lopen, dan in de vriezer leggen dan een restore in DFU en dan pas de uitgepakte .rar bestanden erin zetten

meesmutsaerts 27-06-08 10:25

maakt het uit hoelang hij in de vriezer ligt en hoe koud deze is?

En wat is pownen, dat is toch alleen voor de mac?
dank

Bomans 27-06-08 11:59

winpwn is voor windows, pwnge is voor mac.

WinPwn is de tool van het Dev Team om je iPhone te activeren, jailbreaken en unlocken. Na het pwnen van je iPhone is het mogelijk elke gewenste firmware te installeren.

Hier kan je de windowsversie vinden:
Main Page - WinPwn

Hoe koud de vriezer moet zijn weet ik niet.
Vraag eens aan diegen die het al gedaan hebben.

meesmutsaerts 27-06-08 12:46

maar is dit dan niet een variatie op iliberty, die ik gebruik?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.