//

HDMI kabel aansluiten aan Macbook Pro..

HDMI kabel aansluiten aan Macbook Pro.. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Mensen! Okay, ik wil dus graag dat het scherm van mijn laptop te zien is op mijn tv. Nu weet ik dat macbooks pro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-13, 17:48
Veraa93 Veraa93 is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Exclamation HDMI kabel aansluiten aan Macbook Pro..

Hey Mensen!

Okay, ik wil dus graag dat het scherm van mijn laptop te zien is op mijn tv. Nu weet ik dat macbooks pro geen HDMI kabel tolereren, dus heb ik een VanCryst mini displayport gekocht (via Redhound). Daarnaast heb ik een HDMI kabel gekocht (gewoon bij Action ). Mijn tv is een Akai ALD2416FH.

Al met al, nu heb ik de HDMi in mn Akai TV zitten en de mini displayport koppelt mijn laptop aan die HDMI.. toch laat hij op mijn televisiescherm gewoon nog televisie zien... Hoe krijg ik het scherm van mijn laptop nu op mijn tv? Ligt het aan de kabels dat hij dat niet automatisch doet of mis ik toevallig een instelling?

Alvast enorm bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-13, 18:40
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veraa93 Bekijk bericht
Hey Mensen!

Okay, ik wil dus graag dat het scherm van mijn laptop te zien is op mijn tv. Nu weet ik dat macbooks pro geen HDMI kabel tolereren, dus heb ik een VanCryst mini displayport gekocht (via Redhound). Daarnaast heb ik een HDMI kabel gekocht (gewoon bij Action ). Mijn tv is een Akai ALD2416FH.

Al met al, nu heb ik de HDMi in mn Akai TV zitten en de mini displayport koppelt mijn laptop aan die HDMI.. toch laat hij op mijn televisiescherm gewoon nog televisie zien... Hoe krijg ik het scherm van mijn laptop nu op mijn tv? Ligt het aan de kabels dat hij dat niet automatisch doet of mis ik toevallig een instelling?

Alvast enorm bedankt!
Misschien de tv naar de HDMI kanaal overschakelen?
  #3  
Oud 10-12-13, 18:41
Veraa93 Veraa93 is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Ja inderdaad haha super dom.. ik dacht dat de tv automatisch zou overschakelen maar moet hem nog op HDMI zetten.. Bedankt in ieder geval
  #4  
Oud 10-12-13, 18:45
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veraa93 Bekijk bericht
Ja inderdaad haha super dom.. ik dacht dat de tv automatisch zou overschakelen maar moet hem nog op HDMI zetten.. Bedankt in ieder geval
Geen probleem! Veel plezier ermee
Reageren

Labels
akai, hdmi, mac, mini displayport, televisie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? blackpirates Chat en geruchten 1 17-07-12 10:56
Video: Macbook Pro MiniPort To HDMI (geluid/audio probleem) IWantMusic Muziek, foto & video 3 06-03-12 21:26
iPad 2 aan vga kabel aansluiten voor films nouska1976 iPad accessoires en onderdelen 3 03-02-12 12:38
En ik bied een macbook pro 15" aan Destiny Archief 5 31-01-09 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.