//

Aux geluid rechter oortje werkt minder

Aux geluid rechter oortje werkt minder discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een Macbook pro late 2013 en ik kom er net achter dat het geluid van m'n rechter oortje zachter is dan die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-14, 20:42
stevi3 stevi3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard Aux geluid rechter oortje werkt minder

Hoi,

Ik heb een Macbook pro late 2013 en ik kom er net achter dat het geluid van m'n rechter oortje zachter is dan die van mijn linker oortje. Ik heb de aux uitgang al schoon gemaakt (kwam niks uit) en heb 3 verschillende oordoppen geprobeerd, allemaal het zelfde probleem. ik heb de oortjes ook in de aux uitgang van m'n iphone gedaan en daar werken ze wel goed. Heeft er iemand een idee waar het aan kan liggen? corrosie lijkt mij uitgesloten omdat de macbook alleen binnen wordt gebruikt en op zo'n kort termijn?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geluid uit één oortje ibrahimbenyahya iPhone algemeen 3 21-09-11 07:21
Slecht geluid met oortje tommetje138 Muziek, foto & video 2 30-03-11 09:33
Blue Tooth, "oortje en geluid Gem1e iPhone algemeen 1 29-09-09 19:53
Geluid werkt niet meer... (als ik het oortje gebruik wel) Danielle Schouten Archief 1 08-02-09 21:11
Geluid uit maar één oortje pocahontyes Unlock [archief] 12 05-06-08 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.