Iphone screen op scherm iMac discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Bestaat er voor de iPhone een applicatie waarbij de iPhone vertoont wordt op je iMac , en dat je dan via je gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone screen op scherm iMac
Hallo ,
Bestaat er voor de iPhone een applicatie waarbij de iPhone vertoont wordt op je iMac , en dat je dan via je gewoon toetsenbord gegevens in de iPhone brengt. Heb zoiets vroeger gehad met een PDA Toshiba 800 onder windows. Zou makkelijker zijn om url's van repo's in te brengen en dies meer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
lol zit je daar even aan een Wi-Fi verbinding woord alles overgenomen van je
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
in de SDK zit wel een iPhone simulator....... maar deze kan niet wat jij wil. Is meer voor het testen van zelf ontworpen software.
Gratis te downloaden overigens |
|
||||
|
||||
is die er onderhand wel (voor op de MAC!)?
|
|
||||
|
||||
Download Veency uit Cydia en een VNC client (zoals Chicken of the VNC)
|
|
||||
|
||||
ja heb ik dan vul ik mijn ip adres in
display 5900 en dn komt er Connection refused: connect() Update: blijkbaar moet je dus voor display 0 invullen. De 59 staat automatisch voorgeprogrammeerd. Toffe app! alleen suuuuupeeeerr traag! werken andere apps beter of is er nog geen mogelijkheid tot fatsoendelijk bedienen van je iphone ..? Laatst gewijzigd door King1987; 18-01-09 om 15:28. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
LCD, touch screen of volledig scherm? | Lektroluv | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 14:39 |
iPhone volgen met je iMac | macsiem | iPhone Apps | 4 | 15-04-10 11:04 |
iPhone en iMac | Tony | Wi-Fi | 3 | 06-11-08 10:30 |
Probleem aanlsuiten iPhone op iMac | conimus | iPhone algemeen | 5 | 05-11-08 10:00 |
Vraag over iPhone aan de iMac | superzemie | Unlock [archief] | 1 | 20-04-08 18:44 |
|
|