//

Hoe video driver in Bootcamp up-to-date houden

Hoe video driver in Bootcamp up-to-date houden discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik op mijn iMac 27" (mid 2010) Bootcamp om af en toe windows te draaien. Ik gebruik dit alleen voor 3D-software en games. Hierbij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-04-14, 09:52
vdonline vdonline is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 12
Standaard Hoe video driver in Bootcamp up-to-date houden

Ik gebruik op mijn iMac 27" (mid 2010) Bootcamp om af en toe windows te draaien. Ik gebruik dit alleen voor 3D-software en games. Hierbij is het natuurlijk wel belangrijk dat de video drivers actueel zijn. Ik heb Bootcamp 5.1 geïnstalleerd, maar bij apparaatbeheer blijft staan dat de video driver uit 2012 komt. In mijn iMac zit een ATI Radeon HD 5750. Kan iemand mij vertellen hoe ik de laatste video drivers voor Windows kan installeren?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-14, 09:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdonline Bekijk bericht
In mijn iMac zit een ATI Radeon HD 5750. Kan iemand mij vertellen hoe ik de laatste video drivers voor Windows kan installeren?
Als er nieuwe Bootcamp drivers zijn dan installeert Apple Software Update die zelf. Deze vraag stel je beter op een Mac forum.
  #3  
Oud 16-04-14, 10:59
Lodewijk69's schermafbeelding
Lodewijk69 Lodewijk69 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ergens bij Utrecht..
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdonline Bekijk bericht
Ik gebruik op mijn iMac 27" (mid 2010) Bootcamp om af en toe windows te draaien. Ik gebruik dit alleen voor 3D-software en games. Hierbij is het natuurlijk wel belangrijk dat de video drivers actueel zijn. Ik heb Bootcamp 5.1 geïnstalleerd, maar bij apparaatbeheer blijft staan dat de video driver uit 2012 komt. In mijn iMac zit een ATI Radeon HD 5750. Kan iemand mij vertellen hoe ik de laatste video drivers voor Windows kan installeren?

Thanks!
Heb je hier misschien iets aan:
Ati Drivers & Downloads - Ati
__________________
iPad 16 GB Wi-Fi
  #4  
Oud 16-04-14, 11:01
vdonline vdonline is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als er nieuwe Bootcamp drivers zijn dan installeert Apple Software Update die zelf. Deze vraag stel je beter op een Mac forum.
Ik installeer altijd alle mogelijke updates, maar via de Apple Software Update zijn ze blijkbaar niet erg actueel. Dacht misschien dat dit handmatig wel te bereiken is.
  #5  
Oud 16-04-14, 11:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdonline Bekijk bericht
Dacht misschien dat dit handmatig wel te bereiken is.
Op dit forum mag geen ondersteuning gegeven worden voor OS X en Mac. Dus ik ga het heel kort houden. Installeer geen native Windows drivers op een Bootcamp Windows installatie. Heeft te maken met EFI vs. BIOS. Succes verder.
  #6  
Oud 16-04-14, 12:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Zoals aangegeven zoek je beter een Mac support forum. Succes.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Discussie gesloten

Labels
bootcamp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan je foto's op je Ipot en Ipad krijgen en houden. timo13 iPad algemeen 4 05-11-11 18:34
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone updaten en jb houden wesdegroot Jailbreak 2 27-12-10 12:00
Bootcamp en Windows.. Liever niet? Mindfield Chat en geruchten 8 08-10-09 16:14
Missende Video's Icoon? Hoe speel ik video's af? RonWestle iPhone Apps 8 03-09-08 12:28
Beeldscherm schoon maken/houden! Hoe? Prashand iPhone algemeen 11 16-03-08 13:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.