bluetooth verdwenen MacBook discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn MacBook heeft gisteren een update van Yosemite ondergaan (Nu 10.10.1). Nu werkt mijn bluetooth muis en bluetooth toetsenbord (allebei Apple) niet meer. Erger nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bluetooth verdwenen MacBook
Mijn MacBook heeft gisteren een update van Yosemite ondergaan (Nu 10.10.1).
Nu werkt mijn bluetooth muis en bluetooth toetsenbord (allebei Apple) niet meer. Erger nog in mijn systeemvoorkeuren is er geen onderdeel bluetooth meer te vinden om het opnieuw te kunnen instellen. Iemand een idee hoe dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verbindt via Bluetooth niet met Macbook Pro | Edwardfotografie | iPhone algemeen | 4 | 19-10-14 12:17 |
iPhone krijgt geen bluetooth verbinding met MacBook | JanSr | iPhone algemeen | 4 | 17-07-12 14:12 |
Iphone 4 vindt macbook pro niet via bluetooth | manus85 | iPhone algemeen | 0 | 05-04-11 23:05 |
Tethering via bluetooth lukt niet op MacBook unibody | Sanderb | iPhone algemeen | 0 | 18-06-09 16:18 |
Iphone via Bluetooth synchroniseren met Macbook | tets23 | iTunes | 2 | 28-03-09 20:00 |
|
|