//

Weigerende apps na windows install bootcamp

Weigerende apps na windows install bootcamp discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds de installatie van Windows 7 via Bootcamp een bijzonder probleem. Een aantal apps, waaronder Spotify en Microsoft Office starten niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-14, 02:04
Kjiee Kjiee is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard Weigerende apps na windows install bootcamp

Hoi,

Ik heb sinds de installatie van Windows 7 via Bootcamp een bijzonder probleem. Een aantal apps, waaronder Spotify en Microsoft Office starten niet meer op in Yosemite. Ze blijven stuiteren in de dock, maar starten niet op. Rebooten heb ik geprobeerd, maar heeft geen effect. Ook heb ik geprobeerd de schijf te repairen, ook zonder effect.

Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen? Kan dit door Bootcamp komen, of door een andere app die ik toevallig die dag heb geïnstalleerd?

Thanks!
Kjie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apps, bootcamp, broken, yosemite



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Hoe video driver in Bootcamp up-to-date houden vdonline Desktop-applicaties 5 16-04-14 13:37
Iconen uit mappen na apps update of install dennuzz Jailbreak apps en thema's 17 05-01-12 01:46
Jailbreak lukt maar na install apps: herstelmodus Knacker Archief 1 09-11-09 14:32
Bootcamp en Windows.. Liever niet? Mindfield Chat en geruchten 8 08-10-09 17:14
Format PC, I-Tunes re-install, no-apps? MarcWessels iPhone Apps 1 28-07-09 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.