Hoe kan ik emails backuppen? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil graag de emails van een iPhone 3GS backuppen. Ik wil deze graag van de iPhone op mijn laptop hebben. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik emails backuppen?
Hallo allemaal,
Ik wil graag de emails van een iPhone 3GS backuppen. Ik wil deze graag van de iPhone op mijn laptop hebben. Ik heb alleen geen idee hoe. Icloud en Itunes maken hier volgens mij geen backup van. Hoe kan ik deze toch allemaal op mijn laptop krijgen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je mails staan toch gewoon op de mailserver? Als je op je laptop naar je mail gaat staan ze er toch?
|
||||
|
||||
Het zijn denk ik oude mails.
Als dat zo is, dan kan je ze ook weer aan je zelf zenden. Dan staan ze weer op je mail server. Stuur je ze aan een imap account (gmail, oulook enz.) dan kan je ze altijd weer terug vinden, ook als je later een iPhone 6, 7 of 8 gaat gebruiken. Succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen emails verzenden, wel ontvangen | Nouwena | iPad algemeen | 15 | 21-11-13 21:52 |
Hoe kan ik checken of mijn 3G simlock vrij kan maken | andre-nl | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-06-10 23:48 |
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon | ujjain | iPhone algemeen | 7 | 23-01-10 14:36 |
kan geen emails meer intikken | pinki | Archief | 2 | 08-01-10 20:57 |
Windows: herinstallatie pc, hoe itunes te backuppen | B3rt | iTunes | 11 | 11-10-09 01:18 |
|
|