iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Mac OS X: Teamviewer Wake On LAN functie (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/166247-teamviewer-wake-on-lan-functie.html)

The Raptor 02-08-15 19:55

Teamviewer Wake On LAN functie
 
Ik krijg met Teamviewer de Wake On LAN functie niet werkend bij mij thuis. Ik maak gebruik van OSX en de computer is via een LAN kabel aangesloten op het internet. Wi-Fi heb ik uitgeschakeld. Ik heb alle stappen doorlopen die in de handleiding van Teamviewer staat.

Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:

1.In mijn Experiabox heb ik UDP port 9 opengezet. Dit heb ik gedaan door mijn IP adres van mijn OSX computer op te geven en bij LAN port en Public port 9 in te vullen. Tevens heb ik bij protocol type UDP gekozen.

2.De volgende stap is om "schakel sluimerstand uit voor netwerktoegang" in te schakelen bij systeemvoorkeuren - energie.

3.De laatste stap is bij de Teamviewer instellingen van Wake On LAN te kiezen hoe je Wake On LAN wilt configureren. Ik heb gekozen om Teamviewer ID's binnen mijn netwerk en heb mijn Teamviewer ID ingevoerd. Ook heb ik ervoor gekozen om inkomende LAN verbindingen te accepteren.

Na het uitvoeren van deze stappen werkt het nog niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Zie ik iets over het hoofd?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.