//

herstellen timemachine bronbestand

herstellen timemachine bronbestand discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg na het installeren van El Cap een foutmelding die ik alleen kon oplossen door een gehele schone installatie te doen. Dat werkt perfect. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-15, 10:26
Velocity90 Velocity90 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 1
Standaard herstellen timemachine bronbestand

Ik kreeg na het installeren van El Cap een foutmelding die ik alleen kon oplossen door een gehele schone installatie te doen. Dat werkt perfect.

Nu wil ik van af mijn MyCloud met Time Machine mijn data terug zetten. De Time Machine wordt wel gevonden maar er staan geen leesbare volumes op. Via de backup functie van de MyCloud heb ik wel de TimeMachine map kunnen koppieren naar een losse harde schijf. Weet iemand hoe ik hem nu zou kunnen benaderen of op een andere manier kan zorgen dat de Time Machine functie hersteld wordt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-15, 10:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Velocity90 Bekijk bericht
De Time Machine wordt wel gevonden maar er staan geen leesbare volumes op.
Op een netwerk device, zoals een Time Capsule, maakt Time Machine geen mappen aan maar een sparsebundle. Een sparsebundle is een disk image en misschien maakt Time Capsule ook zo'n image aan op die MyCloud.

Probeer de sparsebundle te mounten en en laat dan "Verify Backups" op de backup lopen.
Reageren

Labels
time machine



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vereiste bronbestand ontbreekt na laatste udate, Nieuwenhuizen45 iPad algemeen 10 09-07-16 19:45
Mac OS X: timeCapsule EN NAs gebruiken voor TimeMachine Lekkerkerker Desktop-applicaties 1 24-08-15 11:07
iBooks bronbestand ontbreekt Guest-201508201734 iPad Apps 4 20-08-15 11:56
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! koolenboer iPhone algemeen 6 09-08-08 14:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.