//

Pages downgraden

Pages downgraden discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond Ik gebruik sinds kort de nieuwste versie van Pages (de betaalde versie), maar ik vind dat deze echt nergens op trekt. Als ik voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-15, 21:01
Kaitlyn Kaitlyn is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 13
Standaard Pages downgraden

Goedeavond

Ik gebruik sinds kort de nieuwste versie van Pages (de betaalde versie), maar ik vind dat deze echt nergens op trekt. Als ik voor school woordenlijsten wil maken dan heb ik echt overal problemen mee. Ik vind met moeite een schuifbalk om de breedte van mijn tabel aan te passen. De opmaak van een tabel loopt niet door, ik vind de knop nergens op opmaak te kopiëren en te plakken en ik kan wel nog even doorgaan. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om te downgraden naar de vorige versie, waar alles nog duidelijk was?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-15, 01:16
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaitlyn Bekijk bericht
Goedeavond

Ik gebruik sinds kort de nieuwste versie van Pages (de betaalde versie), maar ik vind dat deze echt nergens op trekt. Als ik voor school woordenlijsten wil maken dan heb ik echt overal problemen mee. Ik vind met moeite een schuifbalk om de breedte van mijn tabel aan te passen. De opmaak van een tabel loopt niet door, ik vind de knop nergens op opmaak te kopiëren en te plakken en ik kan wel nog even doorgaan. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om te downgraden naar de vorige versie, waar alles nog duidelijk was?

Alvast bedankt
Het zou wel eens heel simpel kunnen zijn. Kennelijk wordt bij een update van 4.x naar 5.x de oude versie bewaard. Ik heb zelf, zonder daar ooit iets bijzonders voor gedaan te hebben, naast versie 5.5.3 nog steeds 4.3 op mijn Macbook staan. Alleen staat 4.3 niet direct onder Programma's, maar in een subdirectory "iWork '09".

Door de nieuwe versie (direct onder programma's) te hernoemen of verplaatsen, en de oude te kopiëren of verplaaten naar Programma's zou de oude weer actief moeten worden.

Maar let op, er is wel een addertje onder het gras! Als je een document al met versie 5.x hebt (aangepast en) opgeslagen kun je het niet meer zonder meer met de oude versie openen! Dergelijke documenten zul je dan via een omweg moeten redden, bijvoorbeeld knippen en plakken van de inhoud of tijdelijk opslaan als een ander (wel door allebei ondersteund) formaat... Gelukkig kent 5.5.3 ([edit] en 5.6) ook de mogelijkheid naar iWork 09 formaat te exporteren (menu: Archief -> Exporteer naar), dus het is wel mogelijk - mits je versie 5 nog niet uit pure frustratie van je Mac hebt gegooid ;-)

[edit] Net geüpdate naar Pages 5.6, dan geldt nog steeds bovenstaand verhaal, met 5.6 ipv 5.5.3 natuurlijk...

Laatst gewijzigd door Guest-20170917003111; 20-10-15 om 01:35. Reden: aangepast nav update naar 5.6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pages giljom iPad algemeen 10 30-07-12 20:49
Pages Prevmed iPad Apps 1 26-02-12 23:47
Pages Jazzie iPad Apps 1 08-01-12 16:42
Pages The4Fish iPad Apps 8 21-08-11 10:28
iDisk pages doc in pages openen op de iPad. Roogbass iPad algemeen 0 12-07-10 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:31.