//

App voor battery-status Bluetooth accesoires

App voor battery-status Bluetooth accesoires discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Allemaal, Ik gebruik al tijden een Bluetooth-headphone in combinatie met mijn iPhone. Dit werkt erg fijn, vandaar dat ik ook besloot om hem eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-16, 14:37
Basboy7 Basboy7 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Question App voor battery-status Bluetooth accesoires

Hey Allemaal,

Ik gebruik al tijden een Bluetooth-headphone in combinatie met mijn iPhone. Dit werkt erg fijn, vandaar dat ik ook besloot om hem eens te koppelen aan mijn Macbook.

Mijn probleem is als volgt:
In iOS kun je gemakkelijk (met behulp van de batterij-widget) de batterijniveaus van al jouw gekoppelde bluetooth devices bekijken, maar in OSX krijg ik dat niet voor elkaar (alleen Apple muis en toetsenbord). Ik heb overal al gezocht naar een app o.i.d, maar nergens een resultaat..

Het lijkt me sterk dat er echt geen mogelijkheid bestaat om dit voor elkaar te krijgen, vandaar dit topic.

Ik hoor graag van jullie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
batterij, bluetooth, osx, status batterij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Battery app zorgt voor netwerkactiviteit antoon100 iPhone algemeen 3 31-05-14 21:57
Icoon voor 'stil' status in status bar? bvstrien Jailbreak apps en thema's 9 17-12-12 16:34
welke app voor status bar icons? stefaaaan Jailbreak apps en thema's 1 08-03-12 21:54
iPhone status i.c.m. Bluetooth DVDGuy iPhone algemeen 4 16-04-09 20:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.