//

Alternatief programma voor Photoshop voor MacOSX

Alternatief programma voor Photoshop voor MacOSX discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zoek op internet wat het beste alternatief is voor een vervanger van Photoshop. Ik word er niet veel wijzer van. Kan iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-16, 10:33
Morpheus Morpheus is offline
• iOS 10.3.2
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: 127.0.0.1
Berichten: 8
Standaard Alternatief programma voor Photoshop voor MacOSX

Hallo allemaal,

Ik zoek op internet wat het beste alternatief is voor een vervanger van Photoshop. Ik word er niet veel wijzer van.

Kan iemand mij advies geven welke programma het beste is om te gebruiken als vervanging voor mijn Photoshop of wat jou favoriete programma is voor op de Mac?

Mijn versie is OSX El Capitan.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-16, 10:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Acorn en Pixelmator (in die volgorde). "Het beste" is op dit forum meestal een synoniem van "het goedkoopste". Dus, GIMP is "het beste" want dat programma is gratis.
  #3  
Oud 10-05-16, 10:47
Morpheus Morpheus is offline
• iOS 10.3.2
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: 127.0.0.1
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Acorn en Pixelmator (in die volgorde). "Het beste" is op dit forum meestal een synoniem van "het goedkoopste". Dus, GIMP is "het beste" want dat programma is gratis.
Bedankt voor je reactie en je advies, timosha!

Ik ken Acorn niet.

Alleen de naam Pixelmator is mij wel eens voor gevallen tijdens gesprekken in mijn vriendenkring, zat achter mijn beeldscherm en kwam telkens niet op 'Pixelmator' . Toen hield ik even mee op.

Ik heb met GIMP wel eens gewerkt, moest toen erg wennen - sommige dingen werken in mijn ogen nog niet echt fijn, dus toen had ik 'm eraf gegooid van mijn Windows destijds. Nu gebruik ik voltijds mijn Mac en misschien dat er nu wel wat verbeteringen zijn.

Ah, ik begrijp het nu wat 'het beste' meestal een synoniem is van 'het goedkoopste'. Bij mij valt het onder gewoon goed .

Ik kan even weer verder en ga even uitproberen met GIMP. Pixelmator lijkt wel wat op Photoshop.

Mag ik vragen welke programma's jij gebruikt als alternatief voor Photoshop?
  #4  
Oud 10-05-16, 10:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morpheus Bekijk bericht
Mag ik vragen welke programma's jij gebruikt als alternatief voor Photoshop?
Ik gebruik Pixelmator en Acorn op een paar Macs. En GIMP op een Solaris computer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone mail exporteren naar Mail programma MACOSX rajscheijen iPhone algemeen 0 13-12-11 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.