//

Op imac werkt mail niet op iphone wel

Op imac werkt mail niet op iphone wel discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo sinds een aantal dagen krijg ik op mijn iMac geen mail meer binnen terwijl hetzelfde mailadres ook op de iPhone staat en daar krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-05-16, 14:32
maanus maanus is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Waalre
Berichten: 20
Question Op imac werkt mail niet op iphone wel

Hallo sinds een aantal dagen krijg ik op mijn iMac geen mail meer binnen terwijl hetzelfde mailadres ook op de iPhone staat en daar krijg ik gewoon mail binnen.
Als ik nieuwe post probeer op te halen moet ik het wachtwoord intoetsen, en dan zegt hij dat opgegeven wachtwoord niet goed is en/of niet bij het mailadres hoort.
Erg raar terwijl met dezelfde gegevens op de I Phone 6s het wel werkt.
Weet iemand hier raad mee zodat ik ook op mijn I mac gewoon mail weer kan ontvangen.

ALVAST DANK VOOR DE GENOMEN MOEITE
en Met Vriendelijke Groet
Maanus:
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-16, 21:17
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ok, ik doe een poging. . . .
"de" mail . .welke mail. welke provider, wat voor een instellingen, instellingen gereset/gecontroleerd/vergeleken, iets veranderd, ergens anders wel of niet, etcetera etcetera

of anders even wachten. Wellicht dat iemand zijn kristallen bol vanavond nog wakker wordt. Anders hou ik het op aardstralen. blijven proberen tot de stand van de zon ten opzichte van de maan weer goed staat en dan werkt het weer.
  #3  
Oud 26-05-16, 10:00
maanus maanus is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Waalre
Berichten: 20
Question

Ik ga er van uit als ik zeg mail dat iedereen weet dat ik email bedoel. vodafone op de iPhone en telfort op het thuiswerk.en verder heb ik niets veranderd alles hetzelfde zoals dat al geruime tijd is, inmiddels ook nieuw wachtwoord genomen maar de melding blijft hetzelfde dus ik hoop maar dat er nog iemand is met een glazen bol die wat kan kijken en anders helaas maar wachten op de juiste stand van de maan t o v de zon maar toch bedankt voor de genomen moeite

Met Vriendelijke Groet
Maanus
  #4  
Oud 26-05-16, 10:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maanus Bekijk bericht
Ik ga er van uit als ik zeg mail dat iedereen weet dat ik email bedoel.
Klopt! En iedereen weet dan ook meteen dat je iCloud email gebruikt en geen Hotmail, Gmail of Yahoo!Mail. Dat gezegd zijnde: log op de iMac eens uit op iCloud. Herstart de iMac en log dan weer in.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Aangeschafte muziek wel op iPad en iMac te downloaden, maar niet op iPhone? Krinos Muziek, foto & video 8 11-07-13 18:57
Match niet op iMac wel op alle andere iDevices Radar iCloud 0 07-03-12 15:16
Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet Drezzz iPhone algemeen 7 08-12-11 22:25
Wi-Fi Sync werkt niet tussen iPhone en iMac. Floris Drapers iPhone algemeen 1 16-10-11 22:03
iPhone 4GB (US) Mail.app werkt wel maar verbindt niet Saik0 iPhone Apps 2 22-09-08 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.