iMovie bibliotheek op schijf zetten. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik ben al een paar dagen mijn MacBook aan het repareren en schoonmaken, ik zie ook plots dat mijn iMovie bibliotheek en theater meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMovie bibliotheek op schijf zetten.
Hi,
Ik ben al een paar dagen mijn MacBook aan het repareren en schoonmaken, ik zie ook plots dat mijn iMovie bibliotheek en theater meer dan 20 GB inneemt, ik heb een usb liggen waar ik ze allebei kan opzetten, alleen ik wil wel dat mijn iMovie ze op die locatie opent als ik mijn bibliotheek en theater verplaats. Weet iemand hoe je ze naar een andere locatie kan plaatsen of een geschikte site weet waar het simpel is uitgelegd? Alvast bedankt, Laurens Ps. Ik heb al op internet gezocht, maar het is daar grotendeels moeilijk uitgelegd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sluit de usb aan. Start iMovie op. Maak in iMovie een nieuwe bibliotheek op de usb.
Het staat hier keurig beschreven, als je werkt met iMovie 10.0... Overigens zit er in iMovie ook een goede helpfile, zoek op "werken met verschillende bibliotheken".
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone synchroniseren, reserverkopie en iTunes bibliotheek op externe harde schijf | AFunkyLady | iTunes | 1 | 17-10-11 21:01 |
Mac OS X: Itunes bibliotheek op externe harde schijf | Maurice005 | iTunes | 0 | 24-09-11 18:32 |
opname filmpje naar harde schijf zetten | tuscani38 | iPhone algemeen | 1 | 16-03-11 09:18 |
Windows: i tunes op externe schijf zetten? | jaynor | iTunes | 1 | 05-12-10 13:38 |
|
|