//

iMac werkt niet meer na reset.

iMac werkt niet meer na reset. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb een imac, alleen hij was heel sloom. Dus ik dacht ik ga hem resetten. Dit deed ik dus (Met een tutorial die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-16, 12:57
Jesper1998 Jesper1998 is offline
• iOS 8.1.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 1
Standaard iMac werkt niet meer na reset.

Hallo.

Ik heb een imac, alleen hij was heel sloom. Dus ik dacht ik ga hem resetten. Dit deed ik dus (Met een tutorial die ik had gezien op het web). Toen had ik hem gerest en toen moest er nog een nieuwe OS ofzo op? En toen moest ik me aanmelden bij apple met me apple ID. Maar er stond dat ik niet kon inloggen en dat ik het later nog eens moest proberen. Elke keer als ik de imac nu opstart moet ik heel lang wachten op recovery, omdat hij met het internet moest verbinden. Ik deed dus de internet kabel er in, en in de router. Maar dat werkt nog steeds niet. Ik dacht, Linux is ook wel goed. Ik volg een tutorial op youtube en op me windows laptop werkt het. Dus ik stop het stickje in de imac en start hem op dan zie ik dit:

* Try Ubuntu without installing
Install Ubuntu
OEM install (for manufacturen)
Check disc for defects

Als ik 1 selecteer en dan op enter druk, word mijn scherm zwart en gebeurd er niks..

Weet iemand wat ik nog kan doen om deze imac te redden? Laat het me alstublieft weten.

Met Vriendelijke Groet
Jesper Schröder
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-16, 13:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jesper1998 Bekijk bericht
Dus ik dacht ik ga hem resetten.
Wat versta jij onder een Mac "resetten"?
  #3  
Oud 17-08-16, 10:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wil wel proberen om je te helpen maar dan moet ik weten op welke manier je die Mac vernaggeld hebt.

Citaat:
* Try Ubuntu without installing
Install Ubuntu
OEM install (for manufacturen)
Check disc for defects

Als ik 1 selecteer en dan op enter druk, word mijn scherm zwart en gebeurd er niks..
Dat gaat nooit werken zonder een interface naar de Mac EFI (zoals rEFI). En dan moet je met zoiets als ndiswrapper nog drivers gaan bouwen voor de Mac hardware. Allemaal niet zo simpel als het lijkt.
Reageren

Labels
imac



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Op imac werkt mail niet op iphone wel maanus Desktop-applicaties 3 26-05-16 11:23
Wi-Fi Sync werkt niet tussen iPhone en iMac. Floris Drapers iPhone algemeen 1 16-10-11 23:03
IPhone geen beeld, wel geluid, reset werkt niet Jano1009 iPhone algemeen 3 01-08-11 14:52
Web 'n Walk werkt niet, KS adviseert harde reset Airoflow Odido (T-Mobile) 4 02-09-10 20:59
Iphone doet niks meer reset werkt niet Nickspie iPhone algemeen 14 23-02-10 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.