//

Out-of-Office in Mail mailt al mijn contacten

Out-of-Office in Mail mailt al mijn contacten discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In Mail wilde ik een out of office reply zetten via Regels. Nu is er iets mis gegaan waardoor al mijn klanten een mail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-16, 00:16
nouk12 nouk12 is offline
• iOS 1.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 1
Unhappy Out-of-Office in Mail mailt al mijn contacten

Hallo,

In Mail wilde ik een out of office reply zetten via Regels. Nu is er iets mis gegaan waardoor al mijn klanten een mail hebben ontvangen. Hoe kan ik hen allen mailen om mij te excuseren voor deze fout? Ik kan dit nergens op internet terug vinden en ben zelf duidelijk nog niet zo handig met een Mac.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
mac, mail



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. MisterWJ iTunes 4 03-05-16 14:28
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind mschmidtwegenbouw iPhone algemeen 3 31-12-11 15:18
iPhone 4 mailt geen foto's MivO Muziek, foto & video 5 24-01-11 10:29
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 SPiET iPhone algemeen 0 30-07-10 17:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.