//

Apple ID zonder betaalgegevens, gratis app downloaden lukt niet.

Apple ID zonder betaalgegevens, gratis app downloaden lukt niet. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik gebruik sinds kort een iMac op mijn werk. Deze iMac kan geüpdatet worden naar El Capitan, maar daarvoor heb ik een Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-16, 09:30
mdekker91 mdekker91 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 2
Standaard Apple ID zonder betaalgegevens, gratis app downloaden lukt niet.

Beste forumleden,

Ik gebruik sinds kort een iMac op mijn werk. Deze iMac kan geüpdatet worden naar El Capitan, maar daarvoor heb ik een Apple ID nodig. Het aanmaken daarvan is gelukt echter loop ik vast bij de betaalgegevens. Ik heb namelijk geen credit card.

De oplossing zou zijn om eerst een gratis app te downloaden. Ik heb meerdere apps geprobeerd echter krijg ik dan de melding: kan niet op 'Macintosh HD' worden geïnstalleerd, omdat OS X versie 10.11 of hoger is vereist.

Deze iMac heeft OS X 10.8.5.

Wat zou ik nu kunnen doen?

Met vriendelijke groet,

Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-16, 10:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdekker91 Bekijk bericht
De oplossing zou zijn om eerst een gratis app te downloaden. Ik heb meerdere apps geprobeerd echter krijg ik dan de melding: kan niet op 'Macintosh HD' worden geïnstalleerd, omdat OS X versie 10.11 of hoger is vereist.
Download in iTunes op die Mac eens een paar gratis iOS apps met het Apple ID dat je aangemaakt hebt. Voer wel eerst alle OS X 10.8 updates uit op de Mac (als je dat nog niet gedaan hebt).
  #3  
Oud 14-09-16, 08:14
mdekker91 mdekker91 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor deze tip! Ik heb dit uitgeprobeerd en helaas krijg ik dan de melding: "Deze Apple ID is nog niet gebruikt in de iTunes Store. Controleer uw accountinformatie."

Zijn er nog andere mogelijkheden eventueel?
  #4  
Oud 18-09-16, 08:46
pennydehaan pennydehaan is offline
• iOS 11.3
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 140
Standaard

Als je vastloopt bij betalingsgegevens is je Apple id volgens mij nog niet actief.

Het is zaak om juist zonder id iets gratis te downloaden. De store geeft dan de keuze bestaande Apple id gebruiken of nieuwe aanmaken.
Maak dan een nieuwe aan en kies bij betalingsopties geen creditcard. (Deze optie komt er alleen op deze manier)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Puzzels downloaden via app lukt niet! freen009 iPad algemeen 2 24-11-13 19:42
App store apps downloaden lukt niet Iphone 5 selocan iPhone Apps 4 02-10-13 20:47
Update app downloaden lukt niet hennat iPhone Apps 17 29-04-13 15:29
Melding over betaalgegevens bij gratis app korfnath iPhone Apps 5 29-03-10 06:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.