//

Zien wanneer caps lock aanstaat

Zien wanneer caps lock aanstaat discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb donderdag mijn macbook opgehaald na reparatie uit de Apple Store (Haarlem). Had problemen met mijn scherm maar bij de Apple Store konden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-17, 20:02
Jesperrr Jesperrr is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 12
Standaard Zien wanneer caps lock aanstaat

Hallo,

Ik heb donderdag mijn macbook opgehaald na reparatie uit de Apple Store (Haarlem). Had problemen met mijn scherm maar bij de Apple Store konden ze ondanks vele gerunde tests niks vinden en kwamen op de proppen dat ze wel 'malware gevonden hadden die er iets mee te maken kon hebben'.
Anyway, ze hebben niks raars gedaan aan mijn macbook, hebben ze mij verteld. Ze hebben ook geen schone installatie verricht (op mijn verzoek). Echter is er een klein minuscuul detailtje veranderd waar ik me toch een beetje aan erger. Voordat ik mijn macbook bracht kon ik altijd zien wanneer ik een wachtwoord invoerde (en er dus bolletjes komen te staan) of mijn caps lock-toets aanstaat of niet. Als deze aanstond, stond er helemaal aan de rechterkant van het tekstveld een caps lock-toets icoontje (hetzelfde als op het toetsenbord). Nu heb ik mijn macbook dus terug, en dit icoontje verschijnt niet meer waardoor ik telkens moet kijken op het lampje van mijn toetsenbord of caps lock aanstaat of niet.
Ik heb een Macbook Pro 13" met MacOS Sierra 10.12.4. Weet iemand of dit een functie is die ik via systeemvoorkeuren weer in kan schakelen? Heb het zelf niet kunnen vinden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe zien wanneer de laatste iOS update was? fmeeussen iPhone algemeen 2 07-11-14 17:28
Alle iDevices: Lock Background van thema niet te zien Melle123 Jailbreak 0 06-01-11 21:09
iPhone: iphone met T-mobile lock hoe kan ik Firmware zien ? andre-nl Jailbreak 0 16-09-10 22:12
Na 3.0 geen caps lock meer McNessie iPhone algemeen 1 19-06-09 15:23
Caps lock Vonny Unlock [archief] 2 29-01-08 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.