//

Numbers, venstermenu cellen

Numbers, venstermenu cellen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand me vertellen of, en hoe je in Numbers de optie "venstermenu" van een cel kan splitsen? Ik wil een lijst maken waarin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-04-17, 22:09
Typ1 Typ1 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Veluwe
Berichten: 85
Standaard Numbers, venstermenu cellen

Hallo,

Kan iemand me vertellen of, en hoe je in Numbers de optie "venstermenu" van een cel kan splitsen?


Ik wil een lijst maken waarin een merk en een type ingevuld worden.
Diverse merken en elk merk heeft diverse types.
In eerste instantie had ik "merk a, type a", "merk a, type b" etc. die dan via het pulldown menu geselecteerd kunnen worden.
Maar dit wordt een erg lange lijst.

Is het mogelijk om in kolom 1 "merk a", "merk b", "merk c" etc.. te selecteren en vervolgens in kolom 2 er naast, "type a", "type b" behorend bij het in kolom 1 geselecteerde merk te selecteren.
Zodat er dus een splitsing komt in merk en type, maar dat er wel een match is tussen het merk dat geselecteerd is en het type dat mogelijk is bij het betreffende merk?


Als iemand een idee heeft, dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vragen over Numbers hadego iPad Apps 0 19-12-12 20:26
Excel werkt niet goed met samengestelde cellen en macro Broeder iPad algemeen 0 30-10-11 18:06
excel voor Ipad probleem met samengevoegde cellen Bvdknaap iPad Apps 0 12-09-11 23:22
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg Kurtaul iPad algemeen 0 18-12-10 16:57
Het redrawen van cellen SkyTrix Ontwikkelen voor iOS 2 12-06-09 20:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.