//

Songs fysiek in andere map plaatsen

Songs fysiek in andere map plaatsen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijd geleden een oude verzameling songs in men iTunes toegevoegd die ik dus niet via iTunes aangekocht heb. Ik heb al die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-17, 12:32
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Songs fysiek in andere map plaatsen

Ik heb een tijd geleden een oude verzameling songs in men iTunes toegevoegd die ik dus niet via iTunes aangekocht heb. Ik heb al die songs maar gewoon in een gezamenlijke map in men Windows gezet. Werkt prima daar mee probleem mee, maar nu zou ik dus toch wel graag deze songs op andere wijze ordenen op men Windows. Weet er hier soms iemand of je dit rechtstreeks in iTunes kunt regelen zoiets. Of kun je feitelijk enkel maar de songs terug uit iTunes verwijderen, ze fysiek verplaatsen en om ze dan terug te kunnen toevoegen? Ik weet wel dat je ze door iTunes via bibliotheek - ordenen ze per artiest - album kunt laten ordenen maar dat is niet de wijze waarop ik ze feitelijk wens te ordenen.

Dank bij voorbaat, voor de reacties.
Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-17, 12:48
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Of kun je feitelijk enkel maar de songs terug uit iTunes verwijderen, ze fysiek verplaatsen en om ze dan terug te kunnen toevoegen?
Jep.
Je hoeft ze niet persé te verwijderen uit iTunes, maar is wel aan te raden, anders gaat iTunes veel uitroeptekens laten zien.
  #3  
Oud 17-05-17, 12:59
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx, voor de reactie. Net met eentje geprobeerd, en het lukt inderdaad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek in iCloud ipv fysiek op telefoon calljack iCloud 1 26-09-12 11:52
Foto's in andere map plaatsen ;-( Marcje44 Muziek, foto & video 3 29-02-12 10:33
Apple test iPhones met fysiek keyboard Bartje Archief 1 02-07-08 22:40
Turbosim op andere sim kaart plaatsen. Bahemath Unlock [archief] 3 29-01-08 10:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.