HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ff een vraagje een kennis van mijn heeft haar macbook buiten laten staan in de regen(stom,stom) Nu doet hij het niet meer maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent
Hoi ff een vraagje een kennis van mijn heeft haar macbook buiten laten staan in de regen(stom,stom) Nu doet hij het niet meer maar ik heb de HDD wel eruit kunnen halen en in een bracket kan ik hem gewoon benaderen , nu moeten de gegevens die er op staan naar de nieuwe macbook ! Kan dit makkelijk via migratie-assistent via usb 3.0 ?? het is een witte macbook uit 2009 ,weet niet welk besturingssysteem er op staat
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De Migratie Assistent werkt niet over USB alleen over een netwerk medium (Wi-Fi, Ethernet, Thunderbolt en FireWire). Je kan het natuurlijk altijd eens proberen.
|
|
|||
|
|||
opgelost , hdd overgezet !
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ePub bestand kopiëren van iPhone naar Macbook Air. Hoe krijg ik dat voor elkaar? | iPhoneDoc | iPhone algemeen | 4 | 21-02-16 18:53 |
Oude contacten op iPhone en iPad worden niet gesynchroniseerd naar MacBook | Vliet | iCloud | 0 | 12-12-15 16:18 |
Mac OS X: Nieuwe macbook air maar rechter muis kan niet kopiëren | magicstar2700 | iTunes | 6 | 03-10-14 22:09 |
Mac OS X: hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook | heli53 | iTunes | 3 | 19-11-10 12:35 |
|
|