//

HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent

HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ff een vraagje een kennis van mijn heeft haar macbook buiten laten staan in de regen(stom,stom) Nu doet hij het niet meer maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-17, 07:51
demonski demonski is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 51
Standaard HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent

Hoi ff een vraagje een kennis van mijn heeft haar macbook buiten laten staan in de regen(stom,stom) Nu doet hij het niet meer maar ik heb de HDD wel eruit kunnen halen en in een bracket kan ik hem gewoon benaderen , nu moeten de gegevens die er op staan naar de nieuwe macbook ! Kan dit makkelijk via migratie-assistent via usb 3.0 ?? het is een witte macbook uit 2009 ,weet niet welk besturingssysteem er op staat
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-17, 08:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De Migratie Assistent werkt niet over USB alleen over een netwerk medium (Wi-Fi, Ethernet, Thunderbolt en FireWire). Je kan het natuurlijk altijd eens proberen.
  #3  
Oud 23-09-17, 18:20
demonski demonski is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 51
Standaard

opgelost , hdd overgezet !
  #4  
Oud 23-09-17, 19:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonski Bekijk bericht
opgelost , hdd overgezet !
Dat kan ook. De witte MacBook 2009 heeft een 3 Gb/s SATA-II HDD. Dat zijn niet de snelste.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ePub bestand kopiëren van iPhone naar Macbook Air. Hoe krijg ik dat voor elkaar? iPhoneDoc iPhone algemeen 4 21-02-16 17:53
Oude contacten op iPhone en iPad worden niet gesynchroniseerd naar MacBook Vliet iCloud 0 12-12-15 15:18
Mac OS X: Nieuwe macbook air maar rechter muis kan niet kopiëren magicstar2700 iTunes 6 03-10-14 21:09
Mac OS X: hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook heli53 iTunes 3 19-11-10 11:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.