//

Download symbool gaat niet weg

Download symbool gaat niet weg discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste update van het OS is na het downloaden van een bestand in Safari het symbool (Kompas) van een succesvolle download niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-17, 11:40
isobeer isobeer is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Download symbool gaat niet weg

Sinds de laatste update van het OS is na het downloaden van een bestand in Safari het symbool (Kompas) van een succesvolle download niet meer van het scherm te krijgen. Alleen het afsluiten van Safari is dan nog de oplossing.

Tips zijn van harte welkom.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-17, 21:37
Prodigy1982's schermafbeelding
Prodigy1982 Prodigy1982 is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 36
Standaard

Dit viel me al direct op vanaf dag 1 dat ik High Sierra had geïnstalleerd (10.13).
We zijn nu een paar maanden verder, ik begrijp dus niet waarom  dit probleem nog steeds niet heeft verholpen met de afgelopen 10.13.1
__________________
'One Aim'
  #3  
Oud 12-11-17, 10:57
isobeer isobeer is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb met AppleCare contact hierover gehad. De eerste lijn kwam er niet uit via de chat, toen telefonisch contact gehad en na het wissen van de cache een aantal systeem mappen nakijken en nog wat zaken die ik vergeten ben kwam er geen oplossing. Hardnekkig probleem waarvan de 'tweede lijn' het op leek te geven. Hij kon mijn scherm zien via de assistent op afstand, maar kwam er niet uit. Uiteindelijk had ik zelf het tamelijk ridicule idee dat het symbooltje normaal gesproken in de download map terecht komt in het dock. Die map heb ik daar liever niet staan, dus die is daar al jaren niet meer te vinden. Je voelt hem al aankomen: zet de download map terug in het dock et voilá...
  #4  
Oud 12-11-17, 13:27
Prodigy1982's schermafbeelding
Prodigy1982 Prodigy1982 is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isobeer Bekijk bericht
Uiteindelijk had ik zelf het tamelijk ridicule idee dat het symbooltje normaal gesproken in de download map terecht komt in het dock. Die map heb ik daar liever niet staan, dus die is daar al jaren niet meer te vinden. Je voelt hem al aankomen: zet de download map terug in het dock et voilá...
Zo denk ik er dus ook over... ik heb dat icoontje ook al 2 jaar (sinds aankoop van mijn iMac) niet meer in de dock.
Raar, dat ze op eigen houtje deze bug niet kunnen ontdekken, alsof er zodra gebruikers bepaalde standaard instellingen aanpassen niet meer op bugs wordt getest.

Laatst gewijzigd door Prodigy1982; 13-11-17 om 09:22.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
appleTV symbool wordt niet meer getoond op Ipad Wivel Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 09-12-14 14:29
Ipad volume symbool verdwijnt niet van scherm Bammie97 iPad algemeen 7 09-04-13 22:43
Skype is niet als app symbool op scherm te vinden wilfrida iPad Apps 6 01-08-12 05:05
GPS symbool wil niet weg maceddy iPhone algemeen 4 04-01-11 13:36
netwerk symbool niet meer zichtbaar wilfrida iPhone algemeen 14 07-06-09 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.