//

Vanuit mail geen url kunnen openen

Vanuit mail geen url kunnen openen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen met het volgende: sinds de installatie van iOS 10.13.2 op mijn iMac kan ik geen links meer openen. Niet meer vanuit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-17, 19:40
eduardm eduardm is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 2
Standaard Vanuit mail geen url kunnen openen

Wie kan mij helpen met het volgende: sinds de installatie van iOS 10.13.2 op mijn iMac kan ik geen links meer openen. Niet meer vanuit mail, maar ook niet vanuit andere applicaties. Er wordt wel een (Chrome) scherm geopend, maar dat is een blanco pagina.
Ik heb op iCulture gelezen dat bij iOs 9.1 datzelfde probleem ooit heeft bestaan, maar dat is allang weer gefixed.
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-18, 17:44
RuthE RuthE is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2018
Berichten: 1
Standaard

Ik liep sinds kort tegen hetzelfde aan op mijn MacBook en iMac. Ik vond vandaag deze oplossing op een Engelstalige site:
Zet je mac uit. Voor je 'm weer aanzet, moet je de command- en alt-toets en de R en de P ingedrukt houden. Vervolgens de mac weer aanzetten, maar blijf de 4 bovengenoemde toetsen 15 seconden lang ingedrukt houden. Daarna loslaten, de Mac start weer op en het probleem is gefixt. Geen idee wat het precies doet, maar bij mij werken de linkjes weer gewoon. Chrome opent (of Safari, wat je ook gebruikt als primaire browser) en de pagina waar de link naar verwijst verschijnt. Succes!
  #3  
Oud 09-01-18, 17:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RuthE Bekijk bericht
Geen idee wat het precies doet, maar bij mij werken de linkjes weer gewoon.
Dat is een PRAM/NVRAM reset:

https://www.appletips.nl/het-pram-en...-mac-resetten/
  #4  
Oud 11-01-18, 22:01
eduardm eduardm is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 2
Standaard

Dankjewel Ruth, bij mij gaat het uiteindelijk goed zonder een knop in te drukken, maar wel de iMac te herstarten. Dank voor je simpele en doeltreffende suggestie!
Reageren

Labels
koppeling, url-link



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pdf openen vanuit mail niet automatisch downloaden Richardrook90 iPad algemeen 9 02-04-15 17:41
Contacten vanuit Windows Live Mail kunnen niet gesynchroniseerd worden naar iPhone sonja62 iPhone algemeen 5 22-11-12 10:18
geen email kunnen versturen vanuit Iphone 4S, wel ontvangen, wie kent dit probleem? jeanny iPhone algemeen 4 02-02-12 20:51
Bestanden vanuit mail openen Maejbakkertal iPad algemeen 2 15-11-11 15:35
Cydia niet kunnen openen en geen Wi-Fi na OS 3.12 mollie68 Archief 1 11-12-09 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.