//

Itunes, ipad en iphone al mijn muziek is weg.

Itunes, ipad en iphone al mijn muziek is weg. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) 2maanden geleden nieuwe mac gekocht eerst had ik een pc met windows, ook een nieuwe ipad. Gister kwam ik er plots achter dat de muziek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-01-18, 10:03
Laantje53 Laantje53 is offline
• iOS 2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 5
Standaard Itunes, ipad en iphone al mijn muziek is weg.

2maanden geleden nieuwe mac gekocht eerst had ik een pc met windows, ook een nieuwe ipad. Gister kwam ik er plots achter dat de muziek van mijn iphone en ipad af is. Toen ik het in itunes op wilde halen, bleek het daar ook weg te zijn. Hoe krijg ik het terug. Nog wel n speellijst in mediamonkeys maar, die synchroniseert niet meer. Wie heeft n oplossing
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron marleenjoosten iPhone algemeen 3 09-03-13 01:13
muziek van mijn iphone 4S naar itunes. Op itunes is alles per ongeluk gewist leopold3 iPhone algemeen 3 30-10-12 18:40
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac Poupoulossos iTunes 1 24-12-11 13:48
na update iOS 5 wel muziek in iTunes, niet op mijn iPhone 4 hweima iTunes 4 24-10-11 11:20
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone dnootenboom Archief 16 19-11-09 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.