Download El Capitan uit App Store discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag El Capitan downloaden om te installeren op een USB disk. Als ik naar de app store ga , zie ik deze wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Download El Capitan uit App Store
Ik wil graag El Capitan downloaden om te installeren op een USB disk.
Als ik naar de app store ga , zie ik deze wel staan , maar downloaden gaat niet omdat ik op mijn systeem High Sierra heb staan. Hoe of waar kan ik een versie van El Capitan downloaden , zodat ik deze kan installeren met Diskmaker X 5 ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik krijg een heel andere melding en download start helemaal niet
|
|
|||
|
|||
Als je ooit El Capitan, of een andere OS X versie, hebt "aangekocht" kan je die versies altijd weer downloaden uit de Mac App Store (met het originele Apple ID).
PS: Ook een gratis download heet bij Apple "Aankoop" (purchase). |
|
|||
|
|||
Dat heb ik al allemaal geprobeerd.
Ik krijg constant volgend melding : OS X kan niet op 'MacOS' worden geïnstalleerd, omdat de versie van macOS te nieuw is. En ik wil nog niet installeren , juist alleen een download . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
El Capitan nodig voor bootable usb, maar download niet mogelijk wegens Sierra | MikePot86 | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 20-01-18 20:45 |
Wachten.....na download uit App store | westerbeek | iPhone Apps | 6 | 22-03-11 23:21 |
App store synchronisatie en download | camme | iPhone Apps | 0 | 28-02-11 19:22 |
|
|