//

Voorlees stem is niet meer aanpasbaar

Voorlees stem is niet meer aanpasbaar discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar maanden (na een update als ik het mij goed herinner) werkt de voorlees stem niet meer goed. Ik gebruik deze regelmatig omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-21, 15:33
TahB TahB is offline
• iOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2021
Berichten: 1
Standaard Voorlees stem is niet meer aanpasbaar

Sinds een paar maanden (na een update als ik het mij goed herinner) werkt de voorlees stem niet meer goed. Ik gebruik deze regelmatig omdat ik op deze manier beter grote teksten makkelijker kan lezen.

Het volgende is aan de hand. De sneltoets combinatie die ik heb ingesteld geeft alleen nog maar de Nederlandse stem, en via Rechter muisknop > Spraak > Start spraakfunctie geeft alleen nog maar een Engelse stem. Dit zou allebei het zelfde moeten zijn. Wanneer ik bij Instellingen > Toegankelijkheid > Gesproken materiaal > Systeemstem een andere stem kies, veranderd er niks. De sneltoets blijft Nederlands, via rechter muisknop blijft Engels. Het blijven exact dezelfde stemmen.

Kent iemand dit probleem, of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
macos, systeemstem, toegankelijkheid, voorlezen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Helemaal geen stem meer christiaanzwll iPhone Navigatie 0 08-08-12 22:15
Tom Tom heeft geen stem meer Applefan42 iPhone algemeen 2 25-06-10 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.