//

ibrickr ziet iphone niet

ibrickr ziet iphone niet discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds gisteren een iphone (super toestel) , en diegene van wie ik hem gekocht heb heeft hem voor mij geunlockt en simlock vrij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-07, 15:05
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard ibrickr ziet iphone niet

ik heb sinds gisteren een iphone (super toestel), en diegene van wie ik hem gekocht heb heeft hem voor mij geunlockt en simlock vrij gemaakt.
nu heb ik ibrick gedownload, maar als ik deze opstart staat er dus dat er contact gezocht wordt met mijn iphone, maar hoe lang ik ook wacht, er gebeurt niets.
wat doe ik fout?

de iphone staat gewoon aan en windows herkent hem wel...

help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-07, 21:51
lebaron97 lebaron97 is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Berkel-Enschot
Berichten: 17
Standaard

Ik had hetzelfde probleem, met dien verstande dat ik hem zelf had geunlocked op een andere pc. Ibrickr geinstalleerd op weer een andere pc herkende mijn iphone ook niet. Vervolgens weer aan de eerste pc gehangen waarmee ik hem geunlocked had en nada problemos. Ik weet dat dit niet helpt jouw probleem op te lossen, maar misschien iets voor de echte techhies om over na te denken.
  #3  
Oud 08-11-07, 01:05
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Start iTunes ff opnieuw op. Zo nodig ff handmatig afsluiten (via taakbeheer) en daarna weer opstarten. Soms helpt dit.
  #4  
Oud 08-11-07, 05:36
av017 av017 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: ieper
Berichten: 31
Standaard

ik heb dit probleem dus ook , hij is unlocked aangekocht op ebay uit US , maar hier werkt die ibrickr ook niet
  #5  
Oud 08-11-07, 10:34
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

mensen bedankt voor jullie reacties.
opeens deed hij het, het kan indd komen doordat ik itunes in taakbeheer had afgesloten.
heel vaag, maar probleem opgelost!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet iphone niet en laat niet meer op stein-m iTunes 0 14-07-10 19:17
iPhone vast in Recovery Mode en niet herkend door PC, iTunes en iBrickr JKamermans iTunes 4 27-09-09 15:09
Ibrickr vindt m'n iPhone niet.. Johannn Jailbreak [archief] 18 13-02-09 14:25
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... Marked Unlock [archief] 22 12-05-08 12:34
iPhone OTB 1.1.2. wordt niet herkent in iBrickr Capser Archief 10 07-01-08 15:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.