iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Mac OS X: Alternatief voor SSH / SFTP (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/19881-alternatief-voor-ssh-sftp.html)

demasterbaas 24-08-08 14:13

Alternatief voor SSH / SFTP
 
Ik draai FW 2.0.2 op mijn 2G iPhone en heb mijn FW zo schoon mogelijk gehouden. Geen Cydia, SSH en weet ik veel wat allemaal voor spullen. Originele logo's en alleen software downloaden via App Store.

Dat gaat allemaal prima, er is alleen 1 GROTE ergernis: "Doorschakelen actief"

Nu kan ik Cydia gaan installeren en de fix downloaden: doe ik liever niet!
Ik kan ook SSH installeren en carrier.plist overschrijven met een aangepaste versie: doe ik ook liever niet!

Ik wil namelijk geen Cydia en SSH.

Mijn vraag: is er een tool waarmee ik (via Wi-Fi of USB) door m'n iPhone 2.0.2 kan bladeren en dus carrier.plist kan vervangen, zonder dat ik extra software op m'n iPhone hoef te zetten??

Tnx

PS Heb iDemocracy getest, maar geeft aan m'n iPhone niet te kunnen vinden... Neem aan dat deze FW 2 niet zo leuk vindt??

Bluescotch 27-08-08 03:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demasterbaas (Bericht 176577)
Ik draai FW 2.0.2 op mijn 2G iPhone en heb mijn FW zo schoon mogelijk gehouden. Geen Cydia, SSH en weet ik veel wat allemaal voor spullen. Originele logo's en alleen software downloaden via App Store.

Dat gaat allemaal prima, er is alleen 1 GROTE ergernis: "Doorschakelen actief"

Nu kan ik Cydia gaan installeren en de fix downloaden: doe ik liever niet!
Ik kan ook SSH installeren en carrier.plist overschrijven met een aangepaste versie: doe ik ook liever niet!

Ik wil namelijk geen Cydia en SSH.

Mijn vraag: is er een tool waarmee ik (via Wi-Fi of USB) door m'n iPhone 2.0.2 kan bladeren en dus carrier.plist kan vervangen, zonder dat ik extra software op m'n iPhone hoef te zetten??

Tnx

PS Heb iDemocracy getest, maar geeft aan m'n iPhone niet te kunnen vinden... Neem aan dat deze FW 2 niet zo leuk vindt??

ifuntastic is de tool die je zoekt. Weet alleen niet zeker of het ook voor de nieuwe fw is maar geloof het wel. De app mount de phone net als itunes doet en zo kan je dus via die app met usb verbinding dingen in je phone veranderen.

macfreaker 27-08-08 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bluescotch (Bericht 178688)
ifuntastic is de tool die je zoekt. Weet alleen niet zeker of het ook voor de nieuwe fw is maar geloof het wel. De app mount de phone net als itunes doet en zo kan je dus via die app met usb verbinding dingen in je phone veranderen.

Werkt niet meer van firmware 2.0. Heb hiervoor ook betaald en ben er niets mee voor de moment.

Bluescotch 27-08-08 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 178743)
Werkt niet meer van firmware 2.0. Heb hiervoor ook betaald en ben er niets mee voor de moment.

Dat is best zuur idd als je er voor betaald hebt. Weet dat die extra service die je er bij kreeg idd best relaxed was maar niet noodzakelijk.

demasterbaas 06-09-08 19:39

Was even een tijdje offline... Maar heb toch besloten opnieuw te installeren met Cydia erbij, dus is opgelost...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.