//

foto's verwijderen op de iphone?

foto's verwijderen op de iphone? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) kun je foto's verwijderen op de iphone? Ik heb er foto's opgezet, maar op een of andere manier is de selectie er dubbel opgekomen in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-08, 09:08
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard foto's verwijderen op de iphone?

kun je foto's verwijderen op de iphone? Ik heb er foto's opgezet, maar op een of andere manier is de selectie er dubbel opgekomen in 2 verschillende mappen. Kan ik daar wat aan doen?

Jos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-08, 09:24
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard

Dat is opeens bij veel mensen het geval. Geen idee hoe het kan en hoe je er weer van af komt.
  #3  
Oud 07-12-08, 13:10
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Aansluiten op je PC en wachten tot iTunes je iPhone heeft gesync. Dan foto's klikken eerst verwijder je ze van de iPhone en daarna zet je ze weer terug maar maak van te voren waar de afbeeldingen staan een mapje aan en doe ze daarin en dan aanklikken via iTunes en eropzetten.

Hopelijk helpt het en bent u tevreden.
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
  #4  
Oud 08-12-08, 18:17
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Hallo,

Ik verwijder altijd mijn foto's op mijn Iphone.

Ik open de foto en klik dan op de prullebak rechtsonder en weg is de foto.

Groet,

Rien
  #5  
Oud 08-12-08, 18:35
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvanhusen Bekijk bericht
Hallo,

Ik verwijder altijd mijn foto's op mijn Iphone.

Ik open de foto en klik dan op de prullebak rechtsonder en weg is de foto.

Groet,

Rien
Dat is geloof ik alleen mogelijk bij foto's in je Camera Roll, en dus niet bij foto's die je met je PC of Mac synchroniseert.

@Topic starter: Hoe staan de foto's er dubbel op? Want volgens mij is dat altijd zo wanneer je mappen met foto's synchroniseert. Er is dan één grote map, waar alle foto's in staan, en je hebt daaronder gewoon de aparte mappen. Maak anders even een screenshot.
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
  #6  
Oud 09-12-08, 12:44
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Om een beetje duidelijkheid te scheppen en misschien duidelijk te maken hoe de iPhone met foto's omgaat hier mijn "bevindingen" over dit onderwerp. Heb namelijk zelf ook een tijdje zitten puzzelen hiermee. ;-)

Globaal zijn er drie verschillende plaatsen op je iPhone waar foto's worden opgeslagen.

De z.g. "Filmrol" op je iPhone bevat onder anderen foto's die je met je iPhone maakt, snapshots die je met je iPhone maakt en soms ook foto's die afkomstig zijn van andere programma's op je iPhone zoals bijvoorbeeld foto-bewerkings applicaties of afbeeldingen die je opslaat vanuit Safari. De "Fotobibliotheek" bevat afbeeldingen die je op je iPhone hebt gezet middels iTunes/iPhoto.

De "Filmrol" wordt opgeslagen op twee verschillende plaatsen. Alle JPG afbeeldingen zoals foto's gemaakt met de iPhone en afbeeldingen vanuit andere programma's staan in /private/var/mobile/Media/DCIM/100APPLE. Dit zijn allemaal JPG bestanden met een bijbehorende THM thumbnail. Alle screenshots van je iPhone worden opgeslagen in /private/var/mobile/Media/DCIM/999APPLE en zijn PNG bestanden, ook weer met bijbehorende THM thumbnail. Op de iPhone zijn deze twee folders echter niet apart te zien en staan alle afbeeldingen gewoon (op chronologische volgorde) door/bij elkaar in de "Filmrol".

De "Fotobibliotheek" wordt opgeslagen in /private/var/mobile/Media/Photos. Dit zijn echter GEEN standaard JPG bestanden, maar een serie "iPhone Thumbnails" welke in verschillende Fxxxx_1.ithmb bestanden worden opgeslagen in de Thumbs folder. Verder is er een bestand "Photo Database" aanwezig met wat aanvullende informatie. Al deze bestanden worden aangemaakt door iTunes/iPhoto tijdens het synchroniseren. Zo zorgt iTunes/iPhoto er bijvoorbeeld voor dat jouw 10+ megapixel foto's worden teruggeschaalt naar een handzamer formaat zodat niet direct je hele iPhone vol is als je er een paar honderd foto's op zet.

De Fxxxx_1.ithmb bestanden (waarbij xxxx een nummer is waarvan de logica mij nog ontgaat) zijn door de iPhone alleen uit te lezen. Het is daarom niet mogelijk om deze bestanden op je iPhone zelf te wijzigen. Dus je kan ze op je iPhone niet hernoemen, verwijderen of sorteren, iets wat wel kan met de normale losse JPG en PNG bestanden die in de DCIM folder staan.

Welnu, het verhaal van de "dubbele foto's".

Wanneer je je iPhone aansluit aan je Mac (ik weet niet hoe het Windows verhaal gaat) krijg je de mogelijkheid de foto's van je iPhone te importeren in iPhoto. (Dit zijn dus de afbeeldingen in de eerder genoemde DCIM folders en dus NIET de "Fotobibliotheek" die al van iPhoto/iTunes zelf afkomstig is!) Wanneer je dit doet en je je iPhoto bibliotheek standaard laat synchroniseren met je iPhone dan zal iPhoto de foto's en afbeeldingen (dus de losse JPG en PNG bestanden uit de DCIM folder) naar je computer halen. Vervolgens worden deze toegevoegd aan de serie Fxxxx_1.ithmb bestanden voor je iPhone. Na synchronisatie worden deze dan zichtbaar in je "Fotobibliotheek" op je iPhone. Wanneer je er nu voor kiest om de geïmporteerde foto's NIET te wissen (van je iPhone) blijven deze dus ook nog gewoon in de DCIM folder op je iPhone staan!

Gevolg is dan dus dat al die afbeeldingen en foto's dubbel op je iPhone staan, namelijk één keer de originele afbeeldingen in de DCIM folder, maar ook de door iPhoto/iTunes aangemaakte versies die in de Fxxxx_1.ithmb bestanden in de ...Media/Photos folder.

Om dit te voorkomen kun je er bijvoorbeeld bij het importeren voor kiezen om de originele foto's te wissen. Hiermee worden de ...DCIM/100APPLE en ...DCIM/999APPLE folders op je iPhone leeg gemaakt.

Hopelijk schept dit verhaal een beetje duidelijkheid in de ontstane wirwar. ;-)
__________________
...

Laatst gewijzigd door InternetRebel; 09-12-08 om 12:51.
  #7  
Oud 22-12-08, 01:38
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Aanvullend was ik benieuwd hoe klein foto's op de iPhone precies worden gemaakt bij het synchroniseren. Dit blijkt VGA resolutie te zijn (640x480), waarbij proportioneel wordt geschaald naar de afmeting die het eerst bereikt wordt (dus -of- 640 breed -of- 480 hoog).

De afbeeldingen/voorbeelden waarmee ik getest heb:

EOS 400D Landscape foto van 3888 x 2592 wordt 640 x 427
EOS 400D Portrait foto van 2592 x 3888 wordt 320 x 480
PAL screenshot van 768 x 576 wordt 640 x 480
NTSC screenshot van 720 x 480 wordt 640 x 427
XGA van 1024 x 768 wordt 640 x 480
PowerBook screenshot van 1280 x 854 wordt 640 x 427
PSP screenshot van 480 x 272 wordt 640 x 363
QVGA (WM crap) van 320 x 240 wordt opgeschaald naar 640 x 480 (!)
Test "vierkantje" van 820 x 820 wordt 480 x 480
CGA shot van 320 x 200 wordt opgeschaald naar 640 x 400
VGA shot van 640 x 480 blijft 640 x 480 (wonderbaarlijk)

Misschien handige info als je (net als ikzelf vaak) foto's eerst handmatig wilt croppen naar een iPhone geschikte verhouding.

Ik heb dit overigens getest door al deze afbeeldingen na synchronisatie vanaf de iPhone naar mezelf terug te mailen. Ik hoop dus niet dat de iPhone Mail functie zelf ook nog eens resized, want dan gaat mijn hele verhaal dus niet op!

Wat dit hele verhaal wel een beetje vreemd en zelf wat irritant maakt is dat de iPhone een WIDESCREEN scherm heeft (3:2 verhouding), terwijl deze zelf GEEN widescreen foto's maakt (1600 x 1200 = 4:3) verhouding en dus ook foto's niet naar een widescreen verhouding terugschaald! M.a.w. de iPhone maakt foto's (hetzij met de iPhone gemaakt of voor de iPhone teruggeschaald) die niet lekker in het eigen display passen en de foto's van mijn EOS passen dus mooier op het iPhone scherm dan de foto's van de iPhone zelf. Maar dit even terzijde als nog meer overbodige informatie.

[edit]

Tenslotte is het misschien nog het vermelden waard dat iTunes/iPhoto het kleurprofiel uit de foto's sloopt en een soort dithering toepast waarmee feitelijk je hele foto wordt verneukt, zelfs al is deze al in het juiste formaat!!! Ik heb mijn favoriete foto in Photoshop netjes 320x480 gemaakt, gesynct naar de iPhone, teruggemailt en vergeleken met het origineel. Hoewel de foto qua groote (KB's) aanzienlijk kleiner was geworden (ongeveer de helft) was de kwaliteit ook behoorlijk minder. Dit lijkt verder los te staan van de JPG compressie, want ik heb het met alle 13 "quality" modes van Photoshop getest (0-12). Zelfs een foto in Photoshop op de halve kwaliteit (standje 6) ziet er beter uit dan wat iTunes/iPhoto er van maakt. Resultaat is vergelijkbaar met een GIF afbeelding i.p.v. JPG. Conclusie; die hele terugschaal functie van iTunes/iPhoto is gewoon serieus ***!

(Zie bijgesloten voorbeelden, 3 keer uitvergroot, links originaal, recht iPhone prutswerk)


Laatst gewijzigd door InternetRebel; 05-01-09 om 11:49. Reden: Foto's in bericht geplaatst i.p.v. als bijlage
  #8  
Oud 22-12-08, 08:43
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

@InternetRebel, bedankt voor deze mooi en goede uitleg. Ik ben zo vrij geweest de WiKi over Foto's aan te passen met bij tekst. Staat het op een mooi plaats en voor iedereen te vinden
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #9  
Oud 05-08-09, 16:38
P-Jay P-Jay is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Stuur een bericht via Instant Messenger naar P-Jay
Standaard iThmb files

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
Om een beetje duidelijkheid te scheppen en misschien duidelijk te maken hoe de iPhone met foto's omgaat hier mijn "bevindingen" over dit onderwerp. Heb namelijk zelf ook een tijdje zitten puzzelen hiermee. ;-)

Globaal zijn er drie verschillende plaatsen op je iPhone waar foto's worden opgeslagen.

De z.g. "Filmrol" op je iPhone bevat onder anderen foto's die je met je iPhone maakt, snapshots die je met je iPhone maakt en soms ook foto's die afkomstig zijn van andere programma's op je iPhone zoals bijvoorbeeld foto-bewerkings applicaties of afbeeldingen die je opslaat vanuit Safari. De "Fotobibliotheek" bevat afbeeldingen die je op je iPhone hebt gezet middels iTunes/iPhoto.

De "Filmrol" wordt opgeslagen op twee verschillende plaatsen. Alle JPG afbeeldingen zoals foto's gemaakt met de iPhone en afbeeldingen vanuit andere programma's staan in /private/var/mobile/Media/DCIM/100APPLE. Dit zijn allemaal JPG bestanden met een bijbehorende THM thumbnail. Alle screenshots van je iPhone worden opgeslagen in /private/var/mobile/Media/DCIM/999APPLE en zijn PNG bestanden, ook weer met bijbehorende THM thumbnail. Op de iPhone zijn deze twee folders echter niet apart te zien en staan alle afbeeldingen gewoon (op chronologische volgorde) door/bij elkaar in de "Filmrol".

De "Fotobibliotheek" wordt opgeslagen in /private/var/mobile/Media/Photos. Dit zijn echter GEEN standaard JPG bestanden, maar een serie "iPhone Thumbnails" welke in verschillende Fxxxx_1.ithmb bestanden worden opgeslagen in de Thumbs folder. Verder is er een bestand "Photo Database" aanwezig met wat aanvullende informatie. Al deze bestanden worden aangemaakt door iTunes/iPhoto tijdens het synchroniseren. Zo zorgt iTunes/iPhoto er bijvoorbeeld voor dat jouw 10+ megapixel foto's worden teruggeschaalt naar een handzamer formaat zodat niet direct je hele iPhone vol is als je er een paar honderd foto's op zet.

De Fxxxx_1.ithmb bestanden (waarbij xxxx een nummer is waarvan de logica mij nog ontgaat) zijn door de iPhone alleen uit te lezen. Het is daarom niet mogelijk om deze bestanden op je iPhone zelf te wijzigen. Dus je kan ze op je iPhone niet hernoemen, verwijderen of sorteren, iets wat wel kan met de normale losse JPG en PNG bestanden die in de DCIM folder staan.

Welnu, het verhaal van de "dubbele foto's".

Wanneer je je iPhone aansluit aan je Mac (ik weet niet hoe het Windows verhaal gaat) krijg je de mogelijkheid de foto's van je iPhone te importeren in iPhoto. (Dit zijn dus de afbeeldingen in de eerder genoemde DCIM folders en dus NIET de "Fotobibliotheek" die al van iPhoto/iTunes zelf afkomstig is!) Wanneer je dit doet en je je iPhoto bibliotheek standaard laat synchroniseren met je iPhone dan zal iPhoto de foto's en afbeeldingen (dus de losse JPG en PNG bestanden uit de DCIM folder) naar je computer halen. Vervolgens worden deze toegevoegd aan de serie Fxxxx_1.ithmb bestanden voor je iPhone. Na synchronisatie worden deze dan zichtbaar in je "Fotobibliotheek" op je iPhone. Wanneer je er nu voor kiest om de geïmporteerde foto's NIET te wissen (van je iPhone) blijven deze dus ook nog gewoon in de DCIM folder op je iPhone staan!

Gevolg is dan dus dat al die afbeeldingen en foto's dubbel op je iPhone staan, namelijk één keer de originele afbeeldingen in de DCIM folder, maar ook de door iPhoto/iTunes aangemaakte versies die in de Fxxxx_1.ithmb bestanden in de ...Media/Photos folder.

Om dit te voorkomen kun je er bijvoorbeeld bij het importeren voor kiezen om de originele foto's te wissen. Hiermee worden de ...DCIM/100APPLE en ...DCIM/999APPLE folders op je iPhone leeg gemaakt.

Hopelijk schept dit verhaal een beetje duidelijkheid in de ontstane wirwar. ;-)
Goed verhaal!

Maa kan ik nu de iThmb files van de PC verwijderen? Of heeft dat ook invloed op de foto's die op de iPhone staan. Het is nl. nogal een grote map.
  #10  
Oud 05-08-09, 17:14
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
Alle screenshots van je iPhone worden opgeslagen in /private/var/mobile/Media/DCIM/999APPLE en zijn PNG bestanden, ook weer met bijbehorende THM thumbnail.
Niet alle app's maken gebruik van het bewaren van screenshots in die map, ik heb heel recentelijk nog enkele screenshots gemaakt in Need For Speed Undercover en ze staan in de map 100APPLE.

Verder is je uitleg heel duidelijk. Afgaande hierop ga ik er van uit dat je fotografie als hobby serieus neemt?
  #11  
Oud 17-03-10, 23:46
JacquelineS JacquelineS is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik had ook een map fotobibliotheek op mn iphone. Na het hele internet afgespeurd te hebben, en niet echt de oplossing gevonden om deze te verwijderen, heb ik het volgende gedaan:

Open in I-tunes het tabblad foto's van je iphone. Klik op foto's synchroniseren dan daarachter op"map kiezen" (uitklapvenster). Op mijn pc heb ik een nieuwe map aangemaakt in de map afbeeldingen en deze volledig leeg gelaten. De nieuwe map aangeklikt bij "map kiezen" en daarna synchroniseren. Na de synchronisatie is de map Fotobibliotheek van de iphone verdwenen. Ik heb nu alleen nog de camera roll.

Hopelijk heeft iemand hier iets aan!
  #12  
Oud 21-03-10, 16:53
badme badme is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Woon in Limburg - Maastricht
Berichten: 4
Standaard

thnxxx
Voor mij DE Oplossing !!!
  #13  
Oud 17-04-10, 13:58
Fstieger99 Fstieger99 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 18
Standaard

wow top oplossing tnx
  #14  
Oud 06-12-10, 13:23
Tjardi Tjardi is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Hoe krijg ik volgorde in de foto's die op de iphone 4 staan.

Ik heb de originele foto's al ontdaan van "foto gemaakt op" etc.

Dacht hij zal nu wel op naam sorteren. Niet waar dus. Hij smijt de hele boel door elkaar.

Is er iemand die weet wat de sorterrvolgorde van de Iphone 4 (via Itunes) is?

Berdankt.


Tjardi
  #15  
Oud 16-01-11, 23:25
chrisulrich chrisulrich is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: den haag
Berichten: 7
Standaard foto's verwijderen uit de fotobibliotheek op iPhone

[QUOTE=JacquelineS;427513]Ik had ook een map fotobibliotheek op mn iphone. Na het hele internet afgespeurd te hebben, en niet echt de oplossing gevonden om deze te verwijderen, heb ik het volgende gedaan:

Open in I-tunes het tabblad foto's van je iphone. Klik op foto's synchroniseren dan daarachter op"map kiezen" (uitklapvenster). Op mijn pc heb ik een nieuwe map aangemaakt in de map afbeeldingen en deze volledig leeg gelaten. De nieuwe map aangeklikt bij "map kiezen" en daarna synchroniseren. Na de synchronisatie is de map Fotobibliotheek van de iphone verdwenen. Ik heb nu alleen nog de camera roll.

Hopelijk heeft iemand hier iets aan!
  #16  
Oud 16-01-11, 23:29
chrisulrich chrisulrich is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: den haag
Berichten: 7
Standaard

[/QUOTEBriljante oplossing. Even zoeken naar het tabblad foto's(op de horizontale balk boven). Klikken op foto's sybnchroniseren en dan kun je kiezen tussen een nieuw album op iPhoto of een nieuwe map uit afbeeldingen. Bij mij lukte het alleen met een nieuwe lege map uit de albums. Die moet je van tevoren gemaakt hebben. Vervolgens verschijnt een venster:
"Wilt u de gesynchroniseerde foto's op de iPhone vervangen?" Volmondig ja dus!!

Laatst gewijzigd door chrisulrich; 16-01-11 om 23:34.
  #17  
Oud 18-01-11, 22:27
Machint Machint is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Molenbeersel
Berichten: 2
Standaard (dubbel) foto's verwijderen Iphone4

Wie o Wie kan mij in normale mensentaal uitleggen hoe ik mijn Iphone 4 kan bewerken zodat alle dubbele foto's verwijderd worden?
Er staan op dit moment in de fotomappen ca 6500 foto's!!De mappen zijn 1 Filmrol,1 fotobibliotheek,en 4 Iphoto Library recovery mappen.
Ps onder de info knop staan maar 3700 foto's?!?!
HELP!!Grtz M.
  #18  
Oud 26-04-11, 10:07
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Ik heb inderdaad op de pc de .ithmb gevonden. Maar kan ik die weer terug zetten op de Iphone?
  #19  
Oud 26-04-11, 12:49
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Ik had in het begin in de camera HDR ingeschakeld. toen kreeik steeds dubbel gemaakte foto's.Na weer uitschakkelen van HDR was alles normaal.
Blkijkbar HDR maak om de een of ander reden foto's dubbelop.
  #20  
Oud 26-04-11, 13:43
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer je HDR foto's maakt wordt ook de normale foto standaard bewaard. Dit kun je echter wel wijzigen in de instellingen, onder foto's.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Verwijderen foto's op Iphone 4 Possimpible Muziek, foto & video 3 04-01-16 16:58
iPhone foto's verwijderen via Mac OSX arashrsf Muziek, foto & video 0 26-12-10 04:23
Refurbished iPhone - kan foto's niet verwijderen Maaike_22 Muziek, foto & video 3 19-02-10 11:05
Windows: Foto's verwijderen iPhone ahm iTunes 3 18-08-08 16:05
Foto's verwijderen uit wallpaper folder op je Iphone! stereopanda Ringtones en Wallpapers 5 22-02-08 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:03.