iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Digitale fotocamera (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/22152-digitale-fotocamera.html)

jefjef 20-09-08 18:39

Digitale fotocamera
 
Elke keer wanneer ik mijn iPhone 3G (orgineel) aansluit aan Vista dan krijg ik melding dat het stuurprogamma van de digitale foto camera niet wordt gevonden en dus niet wordt geinstalleerd. Wat moet ik doen?

iDriss 20-09-08 19:04

Je windows update uitvoeren.

jefjef 20-09-08 22:32

is up to date..

OOOH 21-09-08 15:43

Windows ziet de iphone als een camera, zodat als je op de iphone klikt in deze computer je alleen je foto's ziet en niet in andere bestanden kan gaan rommelen.

Dat Windows het stuurprogramma niet kan vinden is geen probleem, als je je iphone via deze computer opent zie je gewoon je foto's en je doet de rest toch via itunes.

Het is niks om je zorgen over te maken.

cypher21 21-09-08 15:52

Heb je iTunes wel geinstalleerd?

iTunes heeft die stuurprogramma's nml, ik heb er hier nooit problemen mee gehad

jefjef 21-09-08 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OOOH (Bericht 196062)
Windows ziet de iphone als een camera, zodat als je op de iphone klikt in deze computer je alleen je foto's ziet en niet in andere bestanden kan gaan rommelen.

Dat Windows het stuurprogramma niet kan vinden is geen probleem, als je je iphone via deze computer opent zie je gewoon je foto's en je doet de rest toch via itunes.

Het is niks om je zorgen over te maken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 196065)
Heb je iTunes wel geinstalleerd?

iTunes heeft die stuurprogramma's nml, ik heb er hier nooit problemen mee gehad

Aan allen, ook in "deze computer" wordt mijn iPhone niet herkend en dus ook niet weergegeven! iTunes 8.0 (de versie die ik heb) herkend gelukkig mijn iPhone weer wel!

OOOH 21-09-08 20:48

Weet je of het aan je iPhone of aan je Computer ligt? (oftewel kan je je iPhone wel zien bij "deze Computer" op een andere pc / of als je een andere iPhone aan je Computer aansluit word deze dan weergegeven bij "deze Computer"?)

sNicker 21-09-08 21:50

de PC waar je je iPhone op aansluit moet de Apple Mobile Device Driver hebben, een driver die o.a. iTunes ook installeert.

Phil. 24-10-08 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jefjef (Bericht 196206)
Aan allen, ook in "deze computer" wordt mijn iPhone niet herkend en dus ook niet weergegeven! iTunes 8.0 (de versie die ik heb) herkend gelukkig mijn iPhone weer wel!

Ik heb precies hetzelfde probleem...

jefjef 28-10-08 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sNicker (Bericht 196307)
de PC waar je je iPhone op aansluit moet de Apple Mobile Device Driver hebben, een driver die o.a. iTunes ook installeert.

Ik heb deze geinstalleerd ik heb ook iTunes 8.0 opnieuw geinstalleerd en nog niets! ook geen melding van een device in "mijn computer"

Ik wordt gek!!:mad:

ButcherJF 29-10-08 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jefjef (Bericht 210904)
Ik heb deze geinstalleerd ik heb ook iTunes 8.0 opnieuw geinstalleerd en nog niets! ook geen melding van een device in "mijn computer"

Ik wordt gek!!:mad:

Probeer eens een andere USB-poort, eentje die rechtstreeks op het moederbord is aangesloten (meestal achterzijde van de pc).

jefjef 29-10-08 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 210948)
Probeer eens een andere USB-poort, eentje die rechtstreeks op het moederbord is aangesloten (meestal achterzijde van de pc).

gedaan, en geen verschil:mad:
Ik heb het idee dat het ligt aan het strigente veiligheidsniveau van Vista!
Dit terwijl ik mijzelf al Admin en eigenaar van de computer heb gemaakt.

jefjef 03-11-08 17:40

Dacht ik wel....Op wind XP werkt het wel zoals het hoort en is gewoon het Apple Iphone icoontje te zien in mijn computer. Het ligt dus echt aan die @@#*&^^$ Vista en haar beveiliging!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.