iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Microsoft Word (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/23538-microsoft-word.html)

Rodericky 12-10-08 19:09

Microsoft Word
 
Hallo

Hoe kan ik Word bestanden van mijn pc op mijn iphone zetten, en deze op mijn iphone bekijken?


PS: ik weet dat het topic verkeerd staat, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen

ArB 12-10-08 19:11

Je kunt ze alleen bekijken als attachment in een email ;)

jonathan 12-10-08 21:07

Er zijn in de App Store applicaties om bestanden op te slaan en te beheren. Zoek even binnen iPhoneclub of in de iTunes Store.

Celf 12-10-08 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 205066)
Je kunt ze alleen bekijken als attachment in een email ;)

dat klopt al een tijdje niet meer. Zo heb je MobileFinder, Airsharing, Datacase en iStorage (en waarschijnlijk nog wel meer) die via Wi-Fi bestanden op jouw iphone kunnen zetten en waarmee je ze ook nog kunt bekijken. De functionaliteit van deze programma's is een beetje verschillend. Kijk even goed welk programma het best bij je past. iStorage lijkt de meeste features te hebben.

ArB 12-10-08 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 205123)
dat klopt al een tijdje niet meer. Zo heb je MobileFinder, Airsharing, Datacase en iStorage (en waarschijnlijk nog wel meer) die via Wi-Fi bestanden op jouw iphone kunnen zetten en waarmee je ze ook nog kunt bekijken. De functionaliteit van deze programma's is een beetje verschillend. Kijk even goed welk programma het best bij je past. iStorage lijkt de meeste features te hebben.

Mobilefinder ? is dat deze ?
mobilefinder - Google Code

Datacase kende ik nog niet, leuke app
DataCase - iPhone File Server and Viewer

IStorage kende ik dus ook nog niet
iStorage - ultimate iPhone file manager

Maar bedankt voor de info :)

Celf 12-10-08 22:00

Alle apps zijn in de App Store te verkrijgen in de rubriek "productiviteit".

mariss 14-10-08 16:27

Welke is nu de beste? meest stabiele die ook veel programma's ondersteunt? Of toch even wachten op wat er komen gaat?
help!

Celf 14-10-08 16:34

Wat is de beste auto, tv, vaatwassser? makkelijke vraag maar het antwoord is een stuk moeilijker. hangt een beetje van je persoonlijke voorkeuren af. Van iStorage lees ik nog iets te veel negatieve berichten. Een erg goed programma qua opzet..maar het heeft nog enkele versies nodig om de foutjes weg te werken. Datacase is wat beperkter maar maakt erg makkelijk contact met de Mac. AirSharing is momenteel MIJN persoonlijke favoriet. Nog geen crashes gehad, duidelijke interface.

mariss 14-10-08 16:52

Het blijft natuurlijk erg lastig vergelijken, maar ik heb geen ontvangst of zeer beperkt op mijn werk en wil daar juist graag protocollen/ handboeken kunnen naslaan (al dan niet zelf gemaakt, dus zeer wisselend in grootte) ofwel moet bestanden op iphone kunnen zetten en benaderen (bewerken is handig, maar een extra) tips?

hummel 17-10-08 23:50

ik gebruik airsharing, is voor mij het makkelijkste. Je kan wel geen bestanden aanpassen ermee, alleen lezen

Lindoras 24-10-08 19:32

Zie dat binnenkort Dataviz met een speciale uitgave voor de IPhone uitkomt van Documents-to-go.
Gebruik dit progje al jaren op mijn palm pda met heel veel plezier en nut.
Docs-to-go bevat word, excel en powerpoint.
Je kunt deze bestanden niet alleen lezen,
maaar ook bewerken en nieuwe maken op de iphone.
Hier vind je meer info. :D

mariss 26-10-08 15:51

Was het ook al tegengekomen, maar het is erg onduidelijk hoe lang het nog op zich laat wachten.... Lijkt wel een erg goed product, dus wellicht het afwachten waard!

Olga.p2000 11-11-08 11:20

Alle deze applicaties werken met Wi-Fi en je moet op je computer (soms via Explorer) netwerkverbinding maken met je iPhone. De applicaties geven wel aan welke adres moet het zijn, bv. http://168.000.98.0:8080/ Als ik netwerkverbinding met de gegeven locatie probeer te maken (met meerdere apps geprobeerd), dan krijg ik steevast foutmelding dat de map waarmee ik verbinding probeer te maken niet bestaat. Heeft iemand een idee hoe ik het kan oplossen?

Er moet vast iets of in mijn router of op mijn pc gebeuren, gezien ik weet niet eens wat er moet gebeuren, weet ik ook niet wat en waar moet ik zoeken.

Alvast bedankt!

iphonemark 11-11-08 14:57

Waarom Word? Bewerken op een iphone kan toch niet, zet al die protocollen om in PDF en met een simpele viewer kun je alles nazoeken.

Olga.p2000 12-11-08 14:47

Zonder verbinding met mijn pc kan ik geen enkele document op iPhone zetten, dus ook geen PDF.

iphonemark 12-11-08 16:12

Vroeger SSH en Wi-Fi maar nu kan het met een kabel. Ik gebruik diskdata 1.5 voor mijn pc. Kabel in usb en bladeren op de schijf van je iphone, je kunt overal bij.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.