//

[Adobe Acrobat Pro Extended] PDF wijzigen

[Adobe Acrobat Pro Extended] PDF wijzigen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb Adobe Acrobat Pro Extended op m'n computer staan met de bedoeling om PDF's zo aan te passen zodat ik ze goed op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-08, 18:42
Jensteh Jensteh is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard [Adobe Acrobat Pro Extended] PDF wijzigen

Hallo,

Ik heb Adobe Acrobat Pro Extended op m'n computer staan met de bedoeling om PDF's zo aan te passen zodat ik ze goed op m'n ipod touch kan lezen.
Nou heb ik al rondgekeken en gegoogled alleen ik kom er niet achter waar je de marges + lettergrootte (en eventueel lettertype) kan wijzigen.
Weet iemand hoe dat moet?
Zo niet, weet iemand een alternatief om toch je PDF files goed leesbaar te maken voor je ipodtouch/iphone
Ik gebruik MobileStudio om m'n PDF's op te slaan. Ik heb ook gedacht om de PDF's naar Stanza te kopieren, deze geeft de PDF's echter niet prettig weer.

Bij voorbaat dank,

Jens
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-08, 19:13
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Een iphone heeft 480 pixels, pdf bestanden zijn meestal groter. Een pdf is bedoeld om niet meer te kunnen veranderen, het is een vorm-vast document (dat is precies de bedoeling van een p d f).
Ik heb een paar documenten op mijn iphone in pdf (bv de voetbal wedstrijden en de tour van 2009) en door in te zoom en uit te zoomen lees ik stukjes. Een iphone is niet echt handig om langdurig pdf documenten te lezen.
  #3  
Oud 09-11-08, 13:56
Jensteh Jensteh is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard

@ mark

ik kan met dit programma wel bladzijdes verwijderen en tekst invoegen, het heeft mij ook heel veel 'gekost'

als dit geen optie is, weet iemand dan een alternatief waarmee ik wel die PDF's kan lezen? het omzetten naar een Stanza boek werkt met sommige PDF files, maar dan krijg je alsnog een redelijk onoverzichtelijk boek

bvd
  #4  
Oud 10-11-08, 17:52
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

het enige alternatief is een ebook er van maken maar dat kan alleen met de orginele tekst en niet met een pdf.

Ik scan alles, ik gebruik een pdf programma om pagina's te roteren enzovoort maar meer kunnen die dingen niet. Je vraag iets wat niet met een pdf kan.

Je zou op ebay een sony psr 500 kunnen scoren... Dat is een dingetje zo plat als een muismat waarop je in zeer goede kwaliteit pdf bestanden kunt lezen, wel 10.000 pagina's. Ik ben muzikant en experimenteer met digitale bladmuziek.

Laatst gewijzigd door iphonemark; 10-11-08 om 17:54.
  #5  
Oud 10-11-08, 18:43
Jensteh Jensteh is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard

ja ik heb al een PDF voor stanza gemaakt hoor

PDF als word opslaan en dan zo aanpassen dat het goed in stanza komt

voor de rest nog niks geprobeerd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.