//

Agenda synchroniseren

Agenda synchroniseren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via mijn werk office outlook tot mijn beschikking. Nu wil ik graag mijn agenda op mijn Iphone synchroniseren maar als ik Itunes opstart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-08, 13:46
Mopje Mopje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Wink Agenda synchroniseren

Ik heb via mijn werk office outlook tot mijn beschikking. Nu wil ik graag mijn agenda op mijn Iphone synchroniseren maar als ik Itunes opstart geeft deze aan: er is geen ondersteunend programma gevonde. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg? Alvast bedankt.. (zit al n week te klooien)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-08, 17:07
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mopje Bekijk bericht
Ik heb via mijn werk office outlook tot mijn beschikking. Nu wil ik graag mijn agenda op mijn Iphone synchroniseren maar als ik Itunes opstart geeft deze aan: er is geen ondersteunend programma gevonde. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg? Alvast bedankt.. (zit al n week te klooien)
Ik begrijp je vraag niet precies?
Misschien kun je exact uitleggen wat je doet en wat er vervolgens gebeurt.
Krijg je bijv. de foutmelding op je werk of (daarna) thuis? Synchroniseer je op je werk met Outlook en wil dat daarna thuis niet (omdat daar Outlook niet is geinstalleerd bijv.)?
Wellicht kunnen we je hier helpen als je wat meer details geeft.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 17-12-08, 20:44
Mopje Mopje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Ik zal het proberen uit te leggen: Ik gebruik op mijn Iphone de agenda functie maar ik wil graag een backup op mijn computer. Ik had begrepen dat je via office outlook je agenda kunt synchroniseren. Omdat ik op mijn pc geen office heb maar alleen outlook express, dacht ik via dat programma te syncen. Maar het lukt me dus niet om mijn Iphone en werkmail aan elkaar te koppelen. Als ik naar instellingen ga op Iphone kan ik alleen kiezen of ik een melding voor uitnodiging wil en tijdzone. Als ik Itunes aanzet en bij info/agenda kijk staat er dus: er is geen ondersteunend programma gevonden. Ik kan dus op de een of andere manier mijn Iphone niet gekoppeld aan een "agenda programma"op mijn pc. Lang verhaal, hoop dat je me zo kunt helpen?
  #4  
Oud 18-12-08, 15:20
Mopje Mopje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Ik heb waarschijnlijk zelf al het antwoord gevonden, via internet kun je niet syncen, je moet het office programma op je pc hebben geinstaleerd. Alleen heb ik dat dus niet...
  #5  
Oud 18-12-08, 15:56
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Je zou eens een blik kunnen werpen op het programma "OneConnect" waarmee je onder anderen je iPhone kunt syncen met een Yahoo account. Ik ben zelf al een tijdje uit de "Windows Scene", maar er is ook vast wel weer een programma om vervolgens je Yahoo account weer met je computer te syncen. Een beetje een omweg misschien, maar als er geen betere alternatieven zijn is het in ieder geval iets.
__________________
...
  #6  
Oud 18-12-08, 16:02
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Via iTunes zou je wel gewoon de koppeling moeten kunnen maken met je office omgeving.
koppel je telefoon aan iTunes klik dan op je iphone icoon aan de linkerkant in de itunes omgeving, dan op het tabje info bij email accounts je gegevens verder completeren.
  #7  
Oud 18-12-08, 16:04
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mwfadebeer Bekijk bericht
Via iTunes zou je wel gewoon de koppeling moeten kunnen maken met je office omgeving.
Ja, maar Mopje had het over Outlook EXPRESS en dat is geen onderdeel van office maar dat standaard mailertje dat in Windows zelf zit.
  #8  
Oud 18-12-08, 16:09
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Outlook en Outlook Express zijn 2 compleet verschillende programma's. Outlook Express doet alleen email en nieuwsgroepen, Outlook is een groupware client die email, adresboek, agenda, todo's, memo's, etc. doet. Om die reden zul je waarschijnlijk alleen met Outlook kunnen synchroniseren en niet met Outlook Express. Als je geen Outlook op de computer hebt staan is de melding dus terecht, er kan geen compatible programma worden gevonden om dingen als adresboek, agenda, etc. mee te synchroniseren. Oplossing is Outlook installeren en dat gebruiken ipv Outlook Express.

Naamgeving is belangrijk. Een Ford kan een Focus, een Fiesta, etc. zijn dus dan gebruik je de volledige benaming: Ford Focus, Ford Fiesta, etc. Zo werkt dat eigenlijk ook met software. Volledige naam bekijken en dat gebruiken maakt dingen heel wat duidelijker, zeker bij Outlook en Outlook Express. Gelukkig is Microsoft met Windows Vista wel zo slim geweest om de naam van Outlook Express te wijzigen in een veel toepasselijkere naam: Windows Mail (ook fijn zonder de term "Outlook"). Scheelt weer verwarring
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 21:15
Agenda synchroniseren peternuenen iPhone algemeen 6 20-12-09 16:45
agenda synchroniseren wilfrida iTunes 13 19-04-09 18:35
agenda synchroniseren op 2 pc's den_berten iTunes 9 12-03-09 12:29
Synchroniseren Agenda Joost146 iTunes 0 08-09-08 13:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.