//

agenda synchroniseren prive en zakelijk

agenda synchroniseren prive en zakelijk discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil (net als vele denk ik) de agenda zakelijk en prive gebruiken. Ik heb al vele posts gelezen en ben aardig op weg. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-09, 18:49
sailing phone sailing phone is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Unhappy agenda synchroniseren prive en zakelijk

Ik wil (net als vele denk ik) de agenda zakelijk en prive gebruiken. Ik heb al vele posts gelezen en ben aardig op weg. Ik heb 3 agenda's aangemaakt: zakelijk, prive en verjaardagen. Nou wil ik de agenda synchroniseren thuis: alles en op het werk alleen zakelijk. Ik ken de optie in iTunes bepaalde agendas aan te vinken. Op het werk vink ik alleen de optie zakelijk synchroniseren aan.

iTunes geeft dan aan dat de iPone al met een ander account is gesynchoniseerd en dan heb ik de keuze tussen overschrijven (dan verwijderd iTunes de beide andere agenda's, of samenvoegen en dan heb ik alle afspraken dubbel.

Wat doe ik fout of wat moet anders?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-09, 18:38
sailing phone sailing phone is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Niemand die me kan helpen?
  #3  
Oud 21-01-09, 22:42
kalkroel kalkroel is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik kan je zeggen dat ik nemussync gebruik en dat dat prima werkt.
Nadeel is alleen dat je, wanneer je met 3 agenda's werkt (zoals jij, en ik ook) dat je maar één richting uit kunt synchroniseren en dat is vanaf google agenda naar de Iphone. Wanneer je andersom synct krijgen alledrie de agenda's dezelfde info te zien. De agenda die op kantoor wordt gebruikt krijgt dan mijn privé afspraken te zien.
  #4  
Oud 22-01-09, 16:31
sailing phone sailing phone is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor de reactie.

Maar ik wil nou net wel op het werk synchroniseren (beide kanten op). Thuis is het eventueel wat minder belangrijk. Maar het mooiste zou zijn als ik de werkagenda op het werk synchroniseer en de rest thuis. Dat moet toch kunnen? Of moet ik andere software gebruiken?
  #5  
Oud 26-01-09, 14:13
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Welke versie gebruik je van Outlook?

Ik gebruik zelf outlook 2007. Ik heb een agenda werk en een agenda privé. Volgens mij synchroniseert mobile me de agenda's naar je pc die je aangemaakt hebt.

Ik had eerst geen 'privé' agenda aangemaakt op mijn werk dan zag ik dus ook alleen de zakelijke afspraken. Nu heb ik op mijn werk een agenda aangemaakt met exact dezelfde naam als op mijn i-phone en dan synchroniseert mobile me automatisch ook die gegevens. Je kunt kiezen om 'm aan of uit te vinken in outlook zodat je de agenda wel of niet ziet.

EDIT
Sorry, ik zag dat je niet synced via mobile me. Maar verder blijft de werkwijze volgens mij hetzelfde.


Laatst gewijzigd door King1987; 26-01-09 om 15:03. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #6  
Oud 27-01-09, 13:08
sailing phone sailing phone is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik gebruik 2007 thuis en op het werk 2003 (dacht ik).

Thuis synchroniseren gaat goed.

Maar op het werk niet: dan is de keuze samenvoegen of wissen.

De oplossing is misschien mobile me want ik begrijp dat het dan wel goed gaat? Als de agenda's op allebei de plaatsen dezelfde namen hebben?
  #7  
Oud 27-01-09, 13:11
sailing phone sailing phone is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Mobile me is wel een dure oplossing voor iets wat standaard zou moeten zijn op een smartphone.
  #8  
Oud 27-01-09, 13:15
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sailing phone Bekijk bericht
Mobile me is wel een dure oplossing voor iets wat standaard zou moeten zijn op een smartphone.
Aan de ene kant wel maar ik gebruik het ipv dat ik een exchange server moet hebben en dan is het niet duur.

En inderdaad, ik denk dat het dan opgelost is. Maar ik ben nog een newbie mbt de iphone. Misschien is er een handiger oplossing die wel al standaard voor handen is en die ik over het hoofd heb gezien dus suggesties blijven welkom
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) partysnipes Desktop-applicaties 7 02-05-10 20:50
Prive en zakelijk splitsen Miszthi iTunes 6 26-02-09 13:30
Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes d-star iTunes 0 29-01-09 17:18
Prive of Zakelijk software in AppStore Pixxa Ontwikkelen voor iOS 14 28-10-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.