//

iPhone met Windows XP

iPhone met Windows XP discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lex87 Hoi allemaal! Ik heb sinds dinsdag een iphone en nu wil ik er via itunes muziek e.d. opzetten! Nu is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-03-08, 04:38
u2crow u2crow is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar u2crow
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lex87 Bekijk bericht
Hoi allemaal!

Ik heb sinds dinsdag een iphone en nu wil ik er via itunes muziek e.d. opzetten! Nu is het zo dat wanneer ik mijn iphone in mijn computer steek, hij hem niet herkent als iphone maar als camera. Ook in itunes geeft hij hem niet aan....?! Moet ik hier drivers o.i.d. voor downloaden?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Groet

Alex
euhm Alex, wees eens even wat concreter over je probleem dus meer uitleg over welke Iphone je hebt dus met firmware 1.02 of 1.1.1 of 1.1.2 of 1.1.3 of 1.1.4 zelfs.... Om de Iphone te kunnen gebruiken moet hij wel geactiveerd worden..Waar dat normaal gesproken via Itunes zou gaan (in USA) gaat dat nu niet..Je moet dus je Iphone jailbreaken (inbreken zodat je er extra software op kunt zetten) en simlockvrij maken (zodat je er mee kunt bellen) Afhankelijk van welke Iphone je hebt en met welke bootloader 3.9 of 4.6 (beetje technische term maar heeft in ieder geval iets met je modem dus belgedeelte te maken)

Als je dit allemaal weet (zoek in de WIKI als je iets niet snapt)
dan kun je je Iphone gaan jailbreaken met de pc of mac... Met de PC gaat het in ieder geval via Ziphone, heeeeeeeel gemakkelijk...

Ziphone is een programma'tje wat het allemaal voor je gaat doen dan...

Succes en heb je vragen ....stel ze !!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-03-08, 11:32
GieldeGelder GieldeGelder is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard Iphone wordt niet meer herkent door Windows

Goede Morgen iedereen.



Sinds 2 dagen , 8-03-2008, heb ik voor mijn vrouw een iphone gekocht (US model, 8 GB, firmware 1.1.4) Deze is simlockvrij en funktioneert best goed. waar toen ik de USB kabel aansloot op mijn PC, Windows XL-SP2, herkende de PC de iphone ook als "still camera", werd ook herkend in Itunes, Outlook werd zelfs ge-sinchroniseerd, toestel naam gewijzigd in Eva's iphone. maar nu geeft Windows de melding "Het USB apparaat wordt niet herkend" en inderdaad kom ik niet meer op de PC en Itunes.
Kan iemand mij advies geven wat ik moet of kan doen en of wat het probleem is.

Met Vriendelijke Groet

Giel de Gelder

Goede middag.

Oplossing gevonden, USB van mijn PC werkt niet betrouwbaar, op de Comp. van mijn dochter ging alles goed.

Giel

Laatst gewijzigd door GieldeGelder; 09-03-08 om 18:24.
  #23  
Oud 12-03-08, 19:54
glennwassenbergh glennwassenbergh is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard Itunes versie??

Welke Itunes versie heb je? Download de laatste, dan lukt het wel.
Dat je PC de Iphone als een camera ziet is niet nieuw. Itunes herkent em als Iphone
Succes







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lex87 Bekijk bericht
Hoi allemaal!

Ik heb sinds dinsdag een iphone en nu wil ik er via itunes muziek e.d. opzetten! Nu is het zo dat wanneer ik mijn iphone in mijn computer steek, hij hem niet herkent als iphone maar als camera. Ook in itunes geeft hij hem niet aan....?! Moet ik hier drivers o.i.d. voor downloaden?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Groet

Alex
  #24  
Oud 14-03-08, 20:42
duikkapper duikkapper is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

hoi allemaal kijk ook ff bij de site van ipodtouchmaster.com werkt met ziphone het is voor iphone en itouch,
  #25  
Oud 21-04-08, 08:14
belinea belinea is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard mms

hey , ik zou graag met mijn iphone mms verzenden en ontvangen , ik heb een abb. bij proximus en alles gaat prima , ik ben wel een leek , dus graag stap voor stap
alvast bedankt
  #26  
Oud 21-04-08, 10:30
glennwassenbergh glennwassenbergh is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

Hi,
via deze link https://forum.iculture.nl/f1/ip.../8918-mms.html
kun je de info vinden die je nodig hebt!

succes.
  #27  
Oud 21-04-08, 10:41
belinea belinea is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

ik zie het niet meer zitten nu , welke versie , hoe downloaden ?
  #28  
Oud 21-04-08, 11:25
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Dat staat gewoon in die wiki pagina... http://swirlyspace.com/SwirlySpace.xml toevoegen aan installerSwirly MMS installeren. En de goede provider opzoeken... Klaar....

Greetz, Stiruam

P.s. wel beter gaan lezen hé
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) nielsmunoz Desktop-applicaties 8 12-07-11 19:01
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit jacobkugel iPhone algemeen 0 04-03-11 12:06
herkenning iphone met windows 7 woulei iPhone algemeen 0 05-09-10 21:57
iPhone: iPhone 3G 2.0.1 jailbreak met Windows ME? jamy015 Jailbreak 2 29-08-08 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.