//

iPhone met Windows XP

iPhone met Windows XP discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) is er iemand die mij wegwijs kan maken in de wereld van de iphone gelinkt aan windows xp al dan niet met behulp van itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-11-07, 17:31
brbino brbino is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Unhappy iPhone met Windows XP

is er iemand die mij wegwijs kan maken in de wereld van de iphone gelinkt aan windows xp al dan niet met behulp van itunes want ik snap er geen r.... van maar dat zegt meer over mij dan over de iphone wie helpt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-07, 21:47
Hosley Hosley is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 152
Standaard

Ik denk dat je vraag te uitgebreid is..
Wat wil je weten?
  #3  
Oud 29-11-07, 23:54
brbino brbino is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard

ik heb m'n iphone simlockvrij gekocht. hij werkt perfect maar als ik wat wil downloaden zal ik dat moeten doen via itunes?? maar laatst heb ik hem zomaar op mijn computer aangesloten en die liep geheel vast. is reeds weer opgelost maar nu sluit ik m'n iphone aan en dan?? moet ik eerst applicaties dowloaden of wat anders drivers ofzo? dat is wat ik dus niet weet of weet waar ik het vandaan moet halen of niet weet hoe het moet. is nog steeds veel maar als je me een voorzet geef kunnen we misschien verder. zou fijn zijn.hoop nog steeds op een "redder"

hosley?? woonplaats onder rotterdam daar woon ik ook dus misschien kan je me nog!!!!! beter van dienst zijn..... Priveles????
  #4  
Oud 30-11-07, 03:31
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Je moet heel gedetailleerd je vraag stellen, maar als iTunes bij het opstarten al vastloopt dan kan dat misschien liggen aan een programma wat virtuele drives aanmaakt (CD/DVD-ROMS), die pikt drive letters in die itunes probeert te scannen ofzo tijdens het opstarten, en dan loopt ineens alles vast, ook explorer, denk aan programma's als daemon-tools, of dergelijke. Disable die, of gooi ze eraf en probeer opnieuw.

Als dit niet je antwoord is, moet je toch echt ff stapsgewijs uitleggen wat je doet en waar het mis gaat.
  #5  
Oud 30-11-07, 11:02
brbino brbino is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard helderheid

voor de helderheid
mijn vragen:
hoe krijg ik muziek op mijn iphone
hoe krijg ik ringtones erop
andere icoontjes erop of erbij
programmaatjes(spelletjes)erop of erbij

klinkt allemaal misschien niet slim maar ik moet ff een voorzetje hebben.......

groeten
  #6  
Oud 30-11-07, 11:04
brbino brbino is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard itune

p.s. itunes loopt niet vast maar........ als ik dit programma opstart
prop m'n telefoon aan mijn computer en dan?????
  #7  
Oud 30-11-07, 18:00
EricJ EricJ is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 40
Standaard

Dan klik je op synchroniseren om je muziek van iTunes naar je telefoon te krijgen.
Moet je natuurlijk wel nummers in iTunes hebben (gekocht/geimporteerd).
  #8  
Oud 30-11-07, 18:08
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Ter aanvulling op EricJ's post, voor zulke simpele dingen kan je beter hier lezen brbino: Apple - Support - iTunes
  #9  
Oud 30-11-07, 22:12
brbino brbino is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard simpel

simpel,simpel....ik zal m'n best is gaan doen jullie horen het wel maar hoe zit het dan met die icoontjes en/of games e.d. ???
  #10  
Oud 30-11-07, 22:39
brbino brbino is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard geen verbinding??

als ik m'n telefoon aansluit op m'n computer kan ik niet syncroniseren. als ik dan bij m'n apparatenbeheer kijk zie ik bij de usb poorten wel de apple mobile device staan maar met een geel uitroepteken probleem oplossen lukt niet ik doe wat fout maar wat??????
  #11  
Oud 30-11-07, 22:41
brbino brbino is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard

en ja er staat muziek geimporteerd zeg maar

Laatst gewijzigd door brbino; 30-11-07 om 22:48.
  #12  
Oud 03-12-07, 23:22
Sergoke Sergoke is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 34
Standaard Meer dan iTunes vrees ik.

Wie roept daar simpel???
1) Normaalgezien zou bij het inpluggen van je iPhone via USB, en het opstarten van iTunes, het venster waarin je alles kan syncroniseren (Outlook, muziek, geluid, ...) automatisch moeten opstarten voor de iPhone. Daarin kun je zelf kiezen wat je allemaal wel en niet wil op de iPhone laten syncroniseren. Lees tab per tab en selecteer wat je precies wil. Klik daarna op syncroniseren. iTunes zal ook vragen of hij de iPhone moeten bijwerken (vooral NIET doen, als je een andere versie zou moeten installeren. iPhone versie 1.1.1 naar vb 1.1.2!!!) Voor leken is dit pas niet meer zo simpel om dit ongedaan te maken.

2) Ik heb ook een beetje het gevoel dat je eigenlijk toch iets meer wil dan wat met iTunes mogelijk is. Spelletjes en dergelijk bestaan er "officieel" niet. Maar je kan altijd een ApplicationInstaller op je iPhone plaatsen waarmee je dan via Wi-Fi wel spelletjes en andere software kan installeren. Bij een geunlockte versie is er meestal wel eentje standaard geinstalleerd.

Is al niet meer zo simpel, he??

Als je nog vragen hebt, vuur maar af.
  #13  
Oud 03-12-07, 23:26
Sergoke Sergoke is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 34
Standaard

Om je probleem op te lossen wat het gele icoontje betreft. Probeer eens met het deinstalleren (ongedaan maken) van iTunes. Pc opschonen indien je dit kan. iTunes opnieuw installeren en zie of het dan lukt. Let er wel op dat tijdens dit proces je iPhone NIET aangelsoten is op de pc. Doe dit pas na installeren-heropstarten-iTunes opstarten... en dan pas iPhone. Mss lukt het dan wel.
  #14  
Oud 04-12-07, 09:08
brbino brbino is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard jaja

beste mensen........
ik heb contact.ik had een helder moment en ben naar mijn vaste computer gelopen, niet op mijn laptop en had direct verbinding niet ge-update dus het was een zeer helder moment nou gaan we is lekker "voorzichtig" bezig wezen er volgen zeker!!!! nog meer vragen.
p.s. bij de icoontjes op mijn startscherm staat ook een icoontje "terminal"een soort msdos als ik dan het scherm aanraak verschijnt er een cirkel met pijlen e.d. what the f..... is that??????
ik zie het wel weer...................

gegroet
  #15  
Oud 04-12-07, 09:10
brbino brbino is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard leek??

trouwens sergoke een leek???? zo dik ligt het er toch niet op??????
  #16  
Oud 28-12-07, 18:43
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

ik heb nog een vraagje
ik ga de iphone kopen met de hack van apple erop
kan ik daar dan nog andere software (vb nederlands interface) opzetten?
  #17  
Oud 28-12-07, 23:49
Sergoke Sergoke is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 34
Standaard Euh... Leek??

Ach, man ge moet dat niet zo persoonlijk pakken... er zijn nog mensen die met uwen vraag geholpen zijn. Ik antwoord voor het forum en zijn bezoekers. Sorry, als ik een beetje te direct was. Tot over een paar weken was ik ook nog een iPhone-leek... die weg passeren we allemaal zunne. veel plezier nog met je iPhone.
  #18  
Oud 11-01-08, 15:33
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeekes Bekijk bericht
ik heb nog een vraagje
ik ga de iphone kopen met de hack van apple erop
kan ik daar dan nog andere software (vb nederlands interface) opzetten?
Hack van Apple...? Hmmm...? Je bedoelt gewoon neem ik aan een iPhone kopen? Jah dat kan maar gebruiken is een ander punt als ie 1.1.2 is dan kan het als ie 1.1.3 is weten we het nog niet

Greetz, Stiruam
  #19  
Oud 11-01-08, 17:34
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

ehm w8 laat me mijn vraag opniew stellen: ik ben van plan (nog niet zeker) een iphone te kopen die 'in de fabriek' unlocked is. Weet je of je daar nog andere software bij op kan zetten? (jailbreaken dus)
  #20  
Oud 09-03-08, 04:09
lex87 lex87 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Hoi allemaal!

Ik heb sinds dinsdag een iphone en nu wil ik er via itunes muziek e.d. opzetten! Nu is het zo dat wanneer ik mijn iphone in mijn computer steek, hij hem niet herkent als iphone maar als camera. Ook in itunes geeft hij hem niet aan....?! Moet ik hier drivers o.i.d. voor downloaden?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Groet

Alex
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) nielsmunoz Desktop-applicaties 8 12-07-11 19:01
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit jacobkugel iPhone algemeen 0 04-03-11 12:06
herkenning iphone met windows 7 woulei iPhone algemeen 0 05-09-10 21:57
iPhone: iPhone 3G 2.0.1 jailbreak met Windows ME? jamy015 Jailbreak 2 29-08-08 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.