iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   telefoon modus (nummer intikken) werkt niet meer (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/30224-telefoon-modus-nummer-intikken-werkt-niet-meer.html)

dannyvds 14-02-09 15:39

telefoon modus (nummer intikken) werkt niet meer
 
hallo,
sinds vandaag werkt de 'gewone' telefoonmodus niet meer.
ik duw op het telefoonicoontje,
hij schakeld om,en ik zie de getallen en de rest, het groene hoorntje in het midden is niet te zien enkel een groen vakje, al je een nummer aanraakt gebeurd er niets, en dan gaat hij terug naar het begingscherm, dus uit de telefoonmodus uit. iemand via de contacten bellen gaat, maar ik zie de gebruikelijke icoonen niet , en bovenaan is er een dunne balk met de melding hier op klikken voor terug te gaan naar telefoon, als ik dit doe gebeurd er ecter niets, ik kan het gesprek zelfs niet stoppen.

mijn iphone 16 gig wit
jailbreak 2.2 met cydia installer en bosstool en prefs.

wat kan ik doen?? zonder hem te resetten, en iendien ik hem moen resetten hoe kan ik zoveelmogelijk (zeker contavten en ipod muziek backuppen??):confused:

Op voorhand hartelijk bedankt voor de hulp;)

iScorpio 14-02-09 15:41

Heb je onlangs een andere theme gedownload of gebruik je nu een andere theme (Winterboard)?

dannyvds 14-02-09 15:50

ja idd ik gebruik winterboard en een theme

iScorpio 14-02-09 15:57

Zet het theme en alles wat je daar extra hebt onder Winterboard eens uit en probeer het dan nog eens.

programma's die je vanuit Cydia net hebt geïnstalleerd, kunnen ook nog wel eens de boosdoender zijn. Het programma Kate wil ook nog wel eens roet in het spreekwoordelijke eten gooien.

dannyvds 14-02-09 18:09

heb alles in winterboard afgezet, maar nog steeds hetzelfde.
Kate is niet geinstaleerd. Hoe kan je programmas uit installer of cydia verwijderen??
kan dit niet de oplossing zijn?

ButcherJF 14-02-09 18:28

Doe eens een zachte reset (uit- en weer aanzetten)
Als dat niet helpt, een harde reset: home- en sleepbutton tegelijk indrukken, net zolang totdat de iPhone vanzelf uitgaat.

dannyvds 14-02-09 19:55

jammer genoeg nog steeds niets

KadirK 14-02-09 20:02

Het zelfde probleem had ik ook na een update. Teruggebracht, ze hebben het gewoon gemaakt omdat ik nog garantie had.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 256778)
programma's die je vanuit Cydia net hebt geïnstalleerd, kunnen ook nog wel eens de boosdoender zijn. Het programma Kate wil ook nog wel eens roet in het spreekwoordelijke eten gooien.

Dit was het reden bij mij geloof ik, na het installatie van Kate. Was ff die naam kwijt:P

dannyvds 14-02-09 20:14

na de resets nog steeds niets
indien ik kies fabrieksinstellingen terugzetten, zijn dan de gegevens van de ipod ook weg?

KadirK 14-02-09 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dannyvds (Bericht 256850)
na de resets nog steeds niets
indien ik kies fabrieksinstellingen terugzetten, zijn dan de gegevens van de ipod ook weg?

yep alles, zet 'm op fabrieksinstellingen, daarna nog jailbreak.. klaar
(maak een backup van je bestanden)

dannyvds 14-02-09 20:26

hoe kan ik mijn contacten backuppen?

het blijkt dat Kate toch geinstaleerd is.Ik wist dit niet en heb het programma gevonden,
maar het vraagt een licentiekey. hoe kan ik Kate verwijderen??

KadirK 14-02-09 20:48

Via installer , search Kate, je zult het vinden, daar kun je het verwijderen.
srry for het late comment

dannyvds 14-02-09 20:52

k geen probleem. zal het morgen eens proberen.
Ik zal laten weten of het gelukt is of niet.
tot dan en bedankt:)

Update: hallo,
het werkt nog steeds niet, wat ik gemerkt heb is dat rechts boven waar het batterij indicator staat, is er een horizontaal telefoonhoorntje met puntjes onder. dit was er tot voor kort niet. Weet iemand van welk programma dit komt?
mvg,

AXGTI 16-02-09 14:09

Hai,

ik heb precies hetzelfde probleem..

Kate heb ik eraf gemikt, maar helaas, geen resultaat..

Zodra ik iets gevonden heb, let you all know!

Dennis_Oss 16-02-09 18:16

Ook ik heb sinds vandaag dit probleem. Zomaar van de een op andere dag. Niets geinstalleerd ofzo.
Ik heb wel een nieuwe sim erin gedaan. De oude terugzetten lost het probleem niet op.

marcfuhren 17-02-09 10:03

oplossing
 
Hallo,het probleem dat jullie hebben ken ik.Het wordt veroorzaakt door intelliscreen,backgrounder of een oude versie van status notyfier

Dennis_Oss 17-02-09 10:23

Ik heb in Itunes de nieuwe firmware erop gezet. Probleem is uit de wereld in ieder geval.

dannyvds 17-02-09 17:40

Ik heb ook gereset, alles werk terug. bedankt voor jullie hulp


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.