//

photoshop start op bij inpluggen iphone

photoshop start op bij inpluggen iphone discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ff zitten zoeken en googlen, maar dit probleem niet gevonden. Ik heb een OTB 1.1.2 met de 4.x bootloader en dus alleen gejaibreakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-07, 16:44
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard photoshop start op bij inpluggen iphone

Ik heb ff zitten zoeken en googlen, maar dit probleem niet gevonden. Ik heb een OTB 1.1.2 met de 4.x bootloader en dus alleen gejaibreakt en niet geunlocked, vandaar in dit subforum, maar volgens mij zal het daar niet aan liggen.

Ik heb dus dat als ik de iPhone inplug dat niet alleen iTunes maar ook photoshop cs3 opstart
Nogal wazig toch? Op zich geen groot probleem, maar dat laden van photoshop maakt mijn pc tijdelijk wat langzamer. Meer mensen dit probleem gehad of iemand die misschien een idee heeft om dit op te lossen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-07, 16:53
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

Ik heb zelf nog geen iphone maar hij wordt toch weergegeven als een harddisk in my computer.
zo ja dan staat waarschjijnlijk autorun aan en je kan bepalen wat hij dan moet doen normaal gesproken is dit maar 1 ding maar ik denk dat hij de weg kwijt is.
  #3  
Oud 30-11-07, 16:56
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

 Verplaatst naar: Problemen (niet-modding).
Toch iets beter op z'n plek daar
  #4  
Oud 30-11-07, 17:03
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

ok.. ja op die manier kan je het ook opvatten. Probleem heeft niet met het modden op zich te maken natuurlijk. Dacht dat je hier gewoon al je problemen moest plaatsen als je een gemodde phone had

Maar thnx voor de move dan!


Aah.. hij geeft m bij mij niet aan als harddisk, maar als digitale camera :? vast wel ergens aan te passen. Ff verder zoeken

edit: en daar kon ik met de rechtermuisklik ook kiezen wat er moest gebeuren als hij ingeplugd wordt. Dus ff veranderd en problem solved
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes auto start bij aansluiten iPhone uitzetten Grample iTunes 11 21-01-15 14:55
iTunes loopt vast bij inpluggen iPhone jayjay00 iTunes 2 31-03-11 09:25
iphone start opnieuw op bij aansluiten op computer ( windows ) susyQ81 Archief 2 08-01-10 18:58
iPhone: Photoshop start telkens op en jailbreak Brainvoyager Jailbreak 1 10-10-09 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.