//

livemail agenda toevoegen op iphone via itunes

livemail agenda toevoegen op iphone via itunes discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, het lijkt misschien simpel maar ik heb echt wel gezocht en vind het niet. Sinds kort is er een connector uit voor outlook die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-09, 18:06
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard livemail agenda toevoegen op iphone via itunes

Ok, het lijkt misschien simpel maar ik heb echt wel gezocht en vind het niet. Sinds kort is er een connector uit voor outlook die je outlook agenda verbindt met livemail ( zowel de online agenda als de mail applicatie op je pc )

Op deze wijze kan ik mijn agenda online zetten met bepaalde mensen en synchroniseert hij al mijn afspraken onderling tussen outlook, livemail en livemail online. Dit is schitterend, alleen, ik krijg deze agenda niet gesync'd met mijn iphone. De livemail kalender is namelijk een aparte kalender in outlook.

Hoewel ik in het verleden bv een todo kalender heb toegevoegd in outlook om deze dan ook op m'n iphone te gebruiken, verschijnt deze nieuwe kalender van m'n livemailadres niet in het lijstje in itunes. Weten jullie misschien een oplossing want het zou heeeel handig zijn als ik deze zou kunnen syncen met mijn iphone.

thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda victorcharlycharly iPhone algemeen 0 21-03-11 23:41
Agenda afspraak toevoegen via de email mykie iTunes 0 14-01-10 21:12
geen uitgaande mails bij sommige livemail accounts rikfrombelgium iPhone algemeen 1 22-11-09 17:52
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda ptje Desktop-applicaties 0 17-10-08 22:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.