//

Double Twist

Double Twist discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) DVD Jon, de man die de DRM van de DVD heeft losgeweekt komt nu met een Mac applicatie die Double Twist heet. Wat kan je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-09, 08:33
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard Double Twist

DVD Jon, de man die de DRM van de DVD heeft losgeweekt komt nu met een Mac applicatie die Double Twist heet. Wat kan je er mee:

- Foto's en andere media delen met vrienden in Double Twist of naar mensen uit je adresboek.

- Foto's, filmpje en muziek syncen met je telefoon, waaronder de Blackberry, Anroid etc. Ipod en iPhone worden nog niet ondersteunt maar komen er wel in een update.

Kijk even naar het filmpje voor alle features. En helaas mensen alleen voor MacOs 10.5 of later gebruikers.

Meer info en downloaden Double Twist

YouTube - doubleTwist for Mac OS X overview
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Michael; 25-02-09 om 08:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-09, 13:07
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Ziet er wel leuk uit, maar nog geen iPhone ondersteuning. Dit ga ik zeker downloaden als dit er wel komt want het ziet eruit als het ideale rip programma.
  #3  
Oud 27-02-09, 12:22
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Ik zocht al een tijdje een video-bibliotheek a la iTunes, en dit komt heel erg in de buurt. De interface is echt super en alles is nog gratis ook, maar hij speelt geen enkele film goed af.. Ik heb een paar HD-films erop staan, en dan begrijp ik dat het beeld gaat hakkelen, maar een filmpje geript van YouTube moet hij toch normaal kunnen afspelen..
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home button double click StevenVW iPhone Apps 13 29-10-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:46.