I modem voor 2.2.1 discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Na even wat rond te zoeken heb ik niks kunnen vinden op de forum ( of ben ik nou echt scheel geworden XD ? ) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I modem voor 2.2.1
Na even wat rond te zoeken heb ik niks kunnen vinden op de forum ( of ben ik nou echt scheel geworden XD ? )
Imodem is een programma waar je via je pc doormiddel van de iphone op internet kan. het is dus een windows based programma. maar ik na de update + jailbreak voor 2.2.1 kan ik het programmatje niet meer kunnen gebruiken. Iemand een alternatief ? Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
PdaNet.......
|
|
|||
|
|||
Pdanet ? heb hem net even gedownload maar kan geen fatsoenlijke instructies vinden ? werkt het via een Wi-Fi router ? snap het namelijk niet even. word de iphone een Wi-Fi router of hoe zit dat ?
gr |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mobiel modem voor ipad i.p.v 3g model | raimix | iPad algemeen | 7 | 17-09-10 15:38 |
3gs als modem t-mobile voor macbook air | doggman | Odido (T-Mobile) | 3 | 03-07-09 23:59 |
3G modem accessoire voor EDGE/GPRS iPhones? | Casper Flipsen | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 02-04-08 01:45 |
|
|