Uitnodigen bij afspraak via MS Exchange discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik werk met MS Exchange Server /Pushed. Op de zaak draait MS Exchange Server 2003. Ik kan op de IPhone wel afspraken accepteren waarvoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitnodigen bij afspraak via MS Exchange
Hallo,
Ik werk met MS Exchange Server /Pushed. Op de zaak draait MS Exchange Server 2003. Ik kan op de IPhone wel afspraken accepteren waarvoor ik ben uitgenodigd. Maar ik kan ze niet aanmaken. Weet iemand hoe je op de IPhone een Agenda-afspraak maakt en anderen daarbij uitnodigt? Met dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan pas vanaf firmware 3.0. Vroegere versies hadden deze functie gewoon niet.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb 3.0.1 maar kan op de iPhone geen derde uitnodigen met het aanmaken van een afspraak nog een (gemailde) Microsoft Outlook gemaakte afspraak openen, laat staan accepteren. Hoe moet ik dat doen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push notificatie bij nieuwe mail exchange ? | greenbeauty | iPhone Apps | 0 | 21-03-11 21:31 |
Exchange ActiveSync problemen bij inkomende mail | dvr | iPhone algemeen | 0 | 20-07-09 22:44 |
Kan niet meer bij Exchange | jvandijk | iPhone algemeen | 3 | 21-11-08 12:03 |
Agenda en uitnodigen van afspraken | ahuysken | iPhone algemeen | 1 | 17-10-08 19:37 |
Mail probleem bij gebruik van Exchange | davidkennis | iPhone algemeen | 1 | 26-09-08 16:50 |
|
|